ساعت هوشمند مدل V52

ساعت هوشمند مدل V52 دارای صفحه نمایش 40 میلیمتری می باشد که تمام بندهای 38 میلیمتری اپل به این ساعت میخورد همچنین شما میتوانید از دیگر لوازم جانبی اپل مثل گلس ، بامپر و … برای این ساعت استفاده نمایید.

این اسمارت واچ با قابلیت تغییر تم حرف های بسیار برای گفتن دارد و توانسته بیش از پیش خود را مانند اپل واچ جلوه دهد و کاربران زیادی علی الخصوص خانم ها رامجذوب خود کند.

ساعت هوشمند v52

اسمارت واچ V52 دارای سنسور های  فشارخون ، اکسیژن خون و ضربان قلب می باشد که همواره میتواند در هر مکان و هر زمانی که مورد نیاز شما باشد شما را همراهی کند.

از طرفی این ساعت هوشمند همانند سایر مدلهای موجود در بازار  دارای مدهای ورزشی مختلف مانند: پیاده روی ، دویدن ، دوچرخه سواری ، کوهنوردی و بسکتبال می باشد که این امکان را برای شما فراهم میکند تا با استفاده از آن به ورزش دلخواه بپردازید و همچنین میزان کالری سوزانده شده و مسیر طی شده را بطور دقیق اندازه گیری کنید.

smart watch v52

از دیگر قابلیت های این ساعت می توان به دارا بودن دکمه کناری دایره شکل و استفاده از آن برای رد کردن فیس واچ ها ، رد کردن منو و کوچک و بزرگ کردن منو اشاره کرد که در کمتر ساعتی این قابلیت قابل مشاهده می باشد.

یک ویژگی دیگر ساعت هوشمند مدل V52  قابلیت نمایش وضعیت آب و هوای منطقه ای(با استفاده از لوکیشن موبایل)  میباشد از طرفی قابلیت کنترل موزیک های تلفن همراه در اکثر گوشی ها را نیز دارا می باشد به این صورت که آهنگ را با گوشی تلفن همراه خود پخش نموده و از ان لذت ببرید.

v52

همچنین ساعت هوشمند از استاندارد ضد آب IP68  هم برخوردار است اما باید بگوییم که این ساعت کاملا ضدآب نبوده و فقط برای شستن دست ها و پاشش آب مناسب می باشد پس در روزهای بارانی آن را باخیال راحت به همراه داشته باشید اما  در هنگام شنا خیر.

در پایان باید گفت V52 زبان فارسی را به درستی و کاملا پشتیبانی نمی کند و لغات را بصورت جدا و برعکس نمایش میدهد مانند: م ا ل س  (سلام)

ساعت هوشمند v52

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.