ساعت هوشمند مدل CT9 Mini

ساعت هوشمند مدل CT9 Mini

برای خرید ساعت هوشمند مدل CT9 Mini به فروشگاه گجت سنتر مراجعه فرمایید.

 

بررسی ساعت هوشمند CT9 Mini در نگاه اول

ساعت CT9 Mini با ابعاد 42.5 در 35.3 در 12.2 میلی متر میباشد. طراحی آن شبیه اپل واچ سری 7 است.

بدنه آن مات میباشد که در سمت راست آن دکمه های مجیک باتن، پاور و میکروفون و در سمت چپ آن نیز اسپیکر قرار گرفته است. این ساعت  دارای حسگر شمارش ضربان قلب و اکسیژن خون میباشد که در پشت ساعت تعبیه شده است.

بند همراه آن یک بند سیلیکونی با کیفیت است که البته تمامی بندهای مخصوص اپل واچ نیز مناسب CT9 mini میباشند و به راحتی بر روی آن نصب میشوند.

صفحه نمایش ساعت CT9 Mini

صفحه نمایش OLED  این ساعت 1.75 اینچی میباشد که رزولوشنی 320*385 پیکسلی دارد. کیفیت نمایشگر و شدت روشنایی این ساعت بسیار بالاست و حتی در محیط های روشن نیز رنگها بسیا زنده و واضح میشوند.

باتری اسمارت واچ CT9 Mini

باتری ساعت هوشمند CT9 مینی، دارای ظرفیت 180 میلی آمپری است که توسط یک شارژر وایرلس در مدت زمان حدود 2 ساعت شارژ میشود. برای شارژ این ساعت باید از یک آداپتور 1 آمپری استفاده کنید که فروشگاه گجت سنتر به عنوان هدیه یک آداپتور در اختیار شما قرار می دهد که نگرانی بابت شارژ ساعت هوشمندتان نداشته باشید.

امکانات نرم افزاری Smart Watch CT9 Mini

از امکانات نرم افزاری این ساعت میتوان به امکان تعویض واچ فیس و آپلود تصویر زمینه دلخواه، آلارم، تایمر، کرنومتر، نمایش آب و هوا، UV، فشار هوا، دستیار صوتی سیری، 4 حالت نمایش منو، ذخیره انرژی، ALiPAY، حالت مزاحم نشوید، کنترل دوربین، پخش موسیقی گوشی نیز فراهم است.

با ذخیره هشت مخاطب در ساعت، امکان نمایش لاگ تماس ها و شماره گیری نیز برای شما فراهم است.حتی در مواقع اضطراری می توانید با ساعتتان تماس برقرار کنید.

صفحه نمایش این ساعت به همراه بالا آوردن دست روشن میشود و میتوانید میزان روشنایی آن را به راحتی تنظیم کنید. بلندی صدا و میزان شدت ویبره نیز قابل تنظیم است.

حسگرهای ساعت هوشمند CT9 مینی

ساعت CT9 mini حسگرهای مختلفی نظیر ضربان قلب، اکسیژن خون، فشار خون را دارا میباشد. تمرین تنفس، آنالیز تنفس و خواب، گام شمار و به اشتراک گذاری موقعیت مکانی با ساعت هوشمند مدل CT9 Mini فراهم است البته حسگرهای سلامتی نظیر ضربان قلب و سنسور فشار خون دقیق نمیباشد و کاربرد پزشکی ندارد.

اتصال ساعت CT9 Mini به گوشی های هوشمند

اسمارت واچ CT9 Mini با دستگاه هایی که Android 7.0 و iOS 10.0 به بالا داشته باشند بدون مشکل وصل می شود. برای اتصال ابتدا بارکدی که پشت جعبه ساعت قرار گرفته شده است را اسکن کنید تا لینک دانلود اپلیکیشن WearFit Pro برای شما ارسال شود.

بعد از دانلود و نصب و انجام مراحل اولیه ورود به اپلیکیشن، وارد قسمت Device شوید و گزینه Add Device را بزنید. نام ساعت را پیدا کرده و اتصال را برقرار کنید. اجازه دسترسی به گوشی را به ساعت بدهید تا اعلانات و سایر قابلیت ها برایتان فعال شود.

برای مکالمه باید بلوتوث مخصوص مکالمه با ساعت را به گوشی وصل کنید. بلوتوث ساعت را روشن کرده و وارد بلوتوث تلفن همراهتان شوید. نام Watch Call را جست و جو کرده و به آن وصل شوید. حال با ساعتتان می توانید هم مکالمه کنید و هم اعلانات را مشاهده کنید.

برای آموزش نحوه راه اندازی ساعت هوشمند به دفترچه راهنما موجود در تب پیوستها مراجعه فرمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.