ساعت هوشمند لمفو مدل S20

ساعت هوشمند لمفو مدل S20 از نمونه ساعت های سری s میباشد که مناسب برای خانم ها و اقایان است.
این اسمارت واچ پیشرفته دارای صفحه نمایش رنگی OLED با قابلیت لمس تمام صفحه و نیز باتری 150 میلی امپری باکیفیت میباشد که توانسته به عنوان یک یار هوشمند جای خود را در بین کاربران خود باز کند.

ساعت لمفو s20 دارای حسگرهای مختلفی از جمله شمارش ضربان قلب،فشار خون میباشد که شما میتوانید همیشه آن را به عنوان یک پزشک به همراه داشته باشید و سلامت بدن خود را بسنجید.

https://gadgetcenter.ir/37-ساعت-هوشمند.html

از دیگر ویژگی های چشمگیر اسمارت واچ s20 میتوان به  کنترل کیفیت خواب اشاره کرد که به شما کمک می کند  خواب مناسبی داشته باشید و همچنین برای کسانی که در روز زمان زیادی را پشت میز میگذرانند و تحرکی ندارند دارای مد یادآوری عدم تحرک نیز می باشد.

https://gadgetcenter.ir/37-ساعت-هوشمند.html

لمفو s20 از نمونه ساعت های هوشمندی است که در بین ورزشکاران نیز از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا با قابلیت شمارش گام ها ،  نمایش کالری سوزانده شده و مسیر پیموده شده یک برنامه منظم را در اختیار انها قرار میدهد و میتواند برای انجام ورزش های روزمره با مود های مختلف از جمله(دویدن،پیاده روی و…) آن ها را یاری کند.

ساعت هوشمند لمفو مدل S20 از استاندارد ضد آب IP68 نیز برخوردار می باشد(در حد شستن دست وپاشش آب) البته گجت سنتر به شما توصیه نمیکند که ساعت را به زیر آب ببرید چون امکان نفوذ آب به داخل آن وجود دارد.
در آخرباید گفت این ساعت از زبان فارسی هم پشتیبانی میکند اما به صورت متقاطع و برعکس . به عنوان مثال: س ا م ت (تماس)

 

 

https://gadgetcenter.ir/37-ساعت-هوشمند.html

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.