ساعت هوشمند لمفو مدل u78 plus

طراحی شیک کاملاً شبیه به سری 5 اپل

ساعت هوشمند u78 plus یک گجت پوشیدنی دیگر از برند lemfo که با طراحی شیک کاملاً شبیه به سری 5 اپل و متناسب با نیاز های امروزی است. این اسمارت واچ هوشمند دارای صفحه نمایش لمسی و تم منوی جدید است که خانم ها و اقایان  را مجذوب خود کرده است.
u78 plus با باتری 200 میلی امپری و قابلیت نگهداری شارژ تا 45 روز در حالت استندبای (البته به گفته شرکت سازنده)  توانسته جای خود را به عنوان یک ساعت باکیفیت در دل کاربران خود بازکند.

u78 pro برند لمفو

از طرفی این اسمارت واچ فوق پیشرفته با برخورداری از حسگرهایی همچون کنترل دمای بدن،شمارش ضربان قلب و فشار خون و اکسیژن خون توانسته شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز کند و همیشه وهمه جا به عنوان یار سلامت درکنارتان باشد.

ساعت هوشمند u78 pro

  ساعت هوشمند لمفو مدل u78 plus به لطف مانیتور کامل خواب به شما در کنترل خواب نیز کمک می کندهمچنین دارای یک گام شمار بوده که به شما امکان کنترل و برآورد کالری سوزانده شده در طول روز را می دهد و شما میتوانید با استفاده از ان برنامه ی خود را برای کاهش وزن  تنظیم کنید البته مودهای مختلف ورزشی ان نیز به عنوان یک مربی در کنارشماست تا بتوانید بهتر به نتیجه دلخواه برسید.

اسمارت واچ u78 pro

از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند میتوان به استانداردIP67 آن اشاره کرد که از ساعت شما در مقابل پاشش آب(در حد چند قطره) محافظت میکند همچنین u78 plus با پشتیبانی از زبان فارسی این امکان را فراهم میکند تا بتوانید پیام های خود را چک کنید و نیز با میکروفن و بلندگویی که در ان به کار رفته میتوانید تماس های خود را پاسخگو باشید.

u78 pro
به طور کلی اگر میخواهید یک یار هوشمند بسیار زیبا و باکیفیت،یک پزشک و یک مربی ورزشی را به همراه داشته باشید اسمارت واچ لمفو مدل u78 plus گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود.

ساعت هوشمند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.