ساعت هوشمند مدل FK88 plus

پشتیبانی زبان فارسی برای نمایش پیام ها

ساعت هوشمند مدل FK88 plus یکی دیگر از ساعت های جدید موجود در بازار است که سری جدید اسمارت واچ FK88 میباشد. این ساعت هوشمند نسبت به مدل قبلی خود تغییراتی داشته است و به همین خاطر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.در وهله ی اول میتوانیم به یک نکته مهم اشاره کنیم که نسبت به سری پیشین خود از کیفیت سخت افزاری بهتری برخوردار شده که همین موضوع سبب شده است تا باگ های موجود در نسخه قبل در سری جدید از بین برود و کاربر به هنگام استفاده از آن مشکلی نداشته باشد.

ساعت هوشمند مدل FK88 plus

ساعت هوشمند مدل FK88 plus دارای یک صفحه نمایش 44 میلی متری با رزولوشن 385*385 میباشد که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و تصویری شفاف را چه در فضای بسته و چه در فضای باز (زیر نور آفتاب) در اختیارتان میگذارد. FK88 plus همانند مدل پیشین خود دارای فیس واچ قابل تغییر است اما با این تفاوت که در این نسخه تم های جذاب و متنوع تری را برای شما به نمایش خواهد گذاشت پس صفحه ساعتتان را شخصی سازی کنید و متفاوت باشید.

ساعت هوشمند مدل FK88 plus

ساعت هوشمند مدل FK88 plus دارای مجموعه ی کاملی از حسگرهای سلامت بدن میباشد که شمارا در ساعات و شرایط مختلف روز از مراجعه به پزشک برای سنجش ضربان قلب ، فشار خون و اکسیژن خون و دمای بدنتان بی نیاز میکند.همچنین FK88 plus دارای مجیک باتون فعال میباشد که برای تغییر منو ، جابجایی تم ها و … میتوان از آن استفاده کرد . از دیگر مزیت های این ساعت میتوان به قابلیت شاتر دوربین تلفن همراه ، قابلیت کنترل موزیک های دلخواه توسط ساعت و نیز داشتن یک شارژر پین مگنت قوی اشاره کرد .

ساعت هوشمند مدل FK88 plus

همچنین میتوان گفت ساعت هوشمند مدل FK88 plus با داشتن قابلیت مکالمه و هم چنین پشتیبانی از زبان فارسی برای نمایش پیام ها خود را به سرعت در دل کاربران جا کرده است . علاوه بر تمام موارد گفته شده  به کمک یک مربی شخصی اندام ایده آل خود را بسازید ، یعنی پیاده روی کنید ، بدوید ، قدمهای خود را بشمارید ، کالری مصرف شده تان را انداه گیری کنید و در نهایت مسیری که طی کرده اید را محاسبه کنید سپس بااستفاده از مدهای ورزشی مختلف این اسمارت واچ یک برنامه کامل ورزشی را برای خودتان تنظیم کنید . نمایش درجه هوا ، نمایش وضعیت آب و هوا ، ماشین حساب ، هشدار کنترل بی تحرکی ، کنترل وضعیت خواب و کرنومتر تعدادی دیگر از قابلیت های هیجان انگیز این ساعت هوشمند است.

ساعت هوشمند مدل FK88 plus

پس بی شک میتوان گفتساعت هوشمند مدل FK88 plus یک گجت پوشیدنی کاملا مشابه اپل میباشد که مجموعه ی کاملی از آنچه موردنیازتان است را در اختیارتان میگذارد و به خوبی میتوانید از پس راضی کردن شما برآید.
فروشگاه گجت سنتر ، فروشگاهی با محصولات خاص برای خاص پسندان 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.