ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل Mirror

کیفیت بدنه از آلیاژ بسیار باکیفیت و مقاوم

معرفی ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل Mirror با صفحه نمایش آینه ای :

ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل Mirror دارای صفحه ای دایره ای شکل آینه ای می باشد که جلوه خاصی به ساعت داده است ازطرفی دارای صفحه رنگی با کیفیت و رزولوشن بالا می باشد که در زیر نور آفتاب نیز کیفیت قابل قبولی را دارا می باشد .

ویدئو معرفی ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل Mirror :

 

این ساعت همواره مانند پزشک همیشه شما را یاری میکند و هر زمان و در هر مکانی که لازم باشد میتواند ضربان قلب شما را محاسبه کرده و اطلاعات دقیقی در اختیار شما قرار دهد.

ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل Mirror میتواند شما را برای انجام ورزش های روزمره یا اینکه در حالت عادی با مد های متفاوت ورزشی یاری کند و هر زمانی که شما نیاز به محاسبه  ضربان قلب داشتید به شما کمک کند.

شما میتوانید با ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل Mirror زمانی که به پیاده روی یا ورزش میپردازید میزان مسافت , قدم های پیموده شده و کالری که در آن مسیر سوزانده اید را مشاهده کنید.

یکی دیگر از قابلیت های ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل Mirror  که میتوان به آن اشاره کرد دارا بودن هشدار لرزشی برای اعلام تماس و پیامک های دریافتی و پیام ها و اطلاعیه هایی که در شبکه های مجازی برای شما ارسال میشود این ساعت قادر خواهد  بود تا پیام ها و مشخصات افرادی که با شما تماس میگیرند در صورتی که انگلیسی باشد به نمایش دهد.

همچنین ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل Mirror   قابلیت کنترل کیفیت خواب را نیز دارا می باشد که به شما میتواند کمک مفیدی کند تا سلامت خود را مورد برسی قرار دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.