ساعت هوشمند سری 6 مدل SE 

دارای حسگر شمارش ضربان قلب ، فشار خون و اکسیژن خون و دمای بدن

ساعت هوشمند سری 6 مدل SE نمونه ی دیگری از ساعت های هوشمند طرح اپل موجود در فروشگاه ما میباشد که در اینجا به بررسی آن میپردازیم.این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش 44 میلی متری با روزولوشن 240*240 ، بدنه آلومینیومی با کیفیت ،  باتری 350 میلی آمپری قوی  و نیز داشتن دوبند (نایلونی + سیلیکونی) به سرعت توانسته جای خود را در دل کاربران باز کند و هر یک از آنها را با نیاز های گوناگون راضی نگه دارد.

ساعت هوشمند سری 6 مدل SE

ساعت هوشمند سری 6 مدل SE قابلیت اتصال به SIRI اپل را دارد و میتواند دستورهای صوتی شما را اجرا نماید همچنین دارای مجیک باتون فعال بوده که با استفاده از آن میتوان برای بالا پایین کردن صفحه ، تغییر فیس واچ و یا تغییر منوی آن به دو مدل زنبوری و نه تایی استفاده کرد.

ساعت هوشمند سری 6 مدل SE

از طرفی ساعت هوشمند سری 6 مدل SE با پشتیبانی از زبان فارسی برای نمایش پیامها و یا دفترچه تلفن کار شما را آسان کرده است و دسترسی راحت تری را برایتان فراهم میکند . از دیگر ویژگی های این اسمارت واچ جذاب قابلیت دریافت تماس ها و مکالمه میباشد که در مواقع ضروری شما را از دسترسی به تلفن همراهتان بی نیاز میکند .

ساعت هوشمند سری 6 مدل SE

همچنین باید گفت که مجموعه ی کاملی از حسگرهای سلامتی در ساعت هوشمند سری 6 مدل SE تعبیه شده است که با استفاده از آن در هرکجا و هر زمان میتوانید ضربان قلبتان را شمارش کنید ، فشار خون و اکسیژن خونتان را اندازه گیری کنید و در نهایت دمای بدنتان را بسنجید . همچنین این ساعت دارای مد کیفیت خواب نیز میباشد که کیفیت خوابتان را بررسی میکند و برنامه ی یک خواب خوب را در اختیارتان میگذارد.

ساعت هوشمند سری 6 مدل SE

البته در کنار تمام موارد بالا میتوان به ویژگی های محبوب ورزشکاران از جمله قابلیت نمایش کالری سوزانده شده و مسیر پیموده شده ،مدهای ورزشی مختلف ( پیاده روی،دویدن و…) و نیز داشتن حسگر گام شمار و کرنومتر نیز اشاره کرد .در پایان باید گفت ساعت هوشمند سری 6 مدل SE دارای save power mode (دارای مد ذخیره باتری) نیز میباشد که شما میتوانید با فعال کردن آن تا حدودی مصرف باتریتان را کمتر کنید و مدت زمان بیشتری بتوانید از آن استفاده کنید.

ساعت هوشمند سری 6 مدل SE

اگر به دنبال یک ساعت شیک ، با کیفیت ، کارآمد و قیمت مناسب هستید با فروشگاه گجت سنتر تماس بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.