اسپیکر بلوتوثی هوپ استار مدل A9 SE

یک صدای دلنشین درست زمانی که به آن احتیاج دارید باید صاف، رسا و با کیفیت باشد برای همین است که شما در هنگام خرید بسیاری از وسایل الکترونیکی به توان پخش آن توجه می کنید.به همین دلیل کمپانی های زیادی دست به ساخت اسپیکر در طرح ها و کیفیت های مختلف زدند. اسپیکر A9 SE محصولی از کمپانی Hopestar که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد.

این اسپیکر باکیفیت دارای باتری 1200 میلی امپری میباشد که میتواند 2.5 ساعت بی وقفه موزیک های دلخواه شمارا پخش کند.

جنس بدنه این محصول از پلاستیک +ABS و فلز بوده و بر روی بلندگو های آن روکشی پلاستیکی قرار دارد که علاوه بر این که کیفیت صدا را کم نمی کند باعث زیبایی آن هم شده است و همچنین از ان در برابر ضربه محاظت میکند.

اسپیکر بلوتوثی هوپ استار مدل a9 se

راحت ترین راه اتصال به اسپیکر هوپ استار مدل A9 SE بلوتوث میباشد اما از دیگرراه های اتصال به ان میتوان به درگاه جک 3.5 میلی متری ، USB و Micro SD اشاره کرد.

همچنین میتوان گفت که این اسپیکر قابلیت مکالمه هم دارد البته باید گفت میکروفن آن صدای نسبتا خوبی را انتقال نمیدهد اما بلندگوهای باکیفیت آن صدای مقابل را خوب به گوش شما میرساند.

در قسمت بالای اسپیکر Hopestar A9 SE کلید های فیزیکی قرار گرفته است که از طریق آن می توانید تغییرات ولوم و موسیقی ، مدیریت پخش و تماس ها را مدیریت کنید. در قسمت زیر این محصول از یک پایه سیلیکونی استفاده شده است که  اسپیکر را بر روی سطوح صاف و سر قرار دهید بدون آنکه نگران افتادن آن باشید.

پس به مسافرت بروید و یک پیک نیک دوستانه یا خانوادگی برگزار کنید، صدای موسیقی را در فضا پخش کنید و در صورت لزوم حتی دو اسپیکر را همزمان به تلفن خود متصل نمایید تا به صورت همزمان به پخش موسیقی بپردازند و خاطرات زیبای شما را لذت بخش تر سازند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.