اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Go 2

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Go 2  اورجینال و اصلی است که دارای قابلیت های بی شماری میباشد که از آن جمله می توان به ابعاد جمع و جور و کوچک آن اشاره نمود که آنرا تبدیل به همراهی همیشگی برای شما در طی روزهای مختلف سال و سفرهایتان می کند.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Go 2

با خرید اسپیکر بلوتوثی JBL GO2 ، با خیالی آسوده اسپیکر خود را به ساحل دریا یا کنار استخر برده، بی آنکه نگران خراب شدن آن باشید! زیرا این اسپیکر می تواند تا عمق 1 متری به مدت 30 دقیقه در برابر نفوذ آب مقاومت کند.وزن اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Go 2 در حدود ۱۸۴ گرم و ابعاد آن ۳۱٫۶ × ۷۱٫۲ × ۸۶ میلی‌متر است.این اسپیکر به صورت یک مستطیل و با زوایای تقریبا ۹۰ درجه طراحی شده است و می­تواند به راحتی بر روی سطوح صاف قرار بگیرد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Go 2

 فرکانس پاسخگویی اسپیکر جی بی ال مدل Go 2 برابر با بازه ی 180 الی 20 کیلو هرتز است و همچنین می تواند به صورت بی سیم و با سیم به گوشی متصل گردد. این اسپیکر با باتری 730 میلی آمپر می تواند  تا 5 ساعت موسیقی برایتان پخش کند.یکیدیگر از ویژگی­ های اسپیکر بلوتوثی Go 2 وجود یک میکروفن داخلی است که با استفاده از آن می­توان به برقراری تماس صوتی و مکالمه تلفنی پرداخت. این اسپیکر مجهز به تکنولوژی حذف نویز محیط بوده و صدای مکالمه با آن شفاف و باکیفیت می باشد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Go 2

کلیدهای کم و زیاد کردن صدا، دکمه پاور برای خاموش و روشن کردن اسپیکر و دکمه اتصال بلوتوث همگی در لبه بالایی دستگاه قرار گرفته­‌ا‌ند و به سادگی در دسترس کاربر هستند. جک ۳٫۵ میلی‌متری و پورت USB نیز در سمت راست بدنه اسپیکر و در زیر یک درپوش پلاستیکی تعبیه شده­اند تا همانطور که گفته شد از نفوذ آب به داخل دستگاه جلوگیری شود.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Go 2

با توجه تمامی موارد گفته شده و البته قیمت متناسب با کیفیت، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Go 2 می­تواند یک انتخاب هوشمندانه و مناسب برای شما با هدف استفاده در داخل و یا خارج از فضای ساختمان باشد. فراموش نکنیم که قابلیت مکالمه در کنار کیفیت و قدرت پخش صدای مطلوب و البته طراحی زیبا و کاربردی دلایلی بسیار مناسبی برای انتخاب JBL Go 2 Portable Bluetooth به عنوان یک اسپیکر بلوتوث قابل حمل هستند. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.