ساعت هوشمند مدلHW12

کاملا شبیه به سری 6 اپل

ساعت هوشمند مدلHW12 یکی دیگر از ساعت های هوشمند مکالمه بلوتوثی است که با قیمت پایین در بازارها عرضه شده است . این یک ساعت هوشمند اسپورت با طراحی شیک و مجهز کاملا شبیه به سری 6 اپل واچ بوده از همین رو کاربران زیادی را شیفته خود کرده است.

ساعت HW12 دارای صفحه نمایش لمسی 1.57 اینچی Large TFT است که با شیشه 2.5D خمیده و با وضوح 320*320 پیکسل ایجاد شده است. این تمام صفحه بزرگ هنگام تنظیم سبک چهره ساعت خود ، محتوای بیشتری را نشان می دهد و باعث ظرافت بیشتر ساعت می شود.

ساعت هوشمند مدل HW12

اسمارت واچ HW12  همانند سایر نمونه های مشابه دارای حسگر شمارش ضربان قلب ، فشار خون و اکسیژن خون میباشد که دارای دقت مناسبی است و شما را از مراجعه به پزشک برای چکاپ روزانه بی نیاز میکند.همچنین این ساعت هوشمند با داشتن 13 مود ورزشی مختلف توانسته ورزشکاران را نیز مجذوب خود کند. پس اگر ورزش میکنید این ساعت را به مچ خود ببندید و از امکاناتی نظیر گام شمار محاسبه کالری،مسافت و… استفاده کنید.

ساعت هوشمند مدل HW12

همچنین اسمارت واچ HW12  با باتری 200 میلی امپری باکیفیت میتواند مداوم 2 الی 5 روز و درحالت آماده باش بیش از 30 روز شارژ را در خود ذخیره کند.البته مورد ذکر شده براساس اطلاعاتی بوده که از سایت سازنده به دست ما رسیده و این مقادیر ممکن است بسته به مصرف شما تغییر کند.
همینطور میتوان گفت ساعت هوشمند از استاندارد ضد آب IP67 نیز پشتیبانی میکند در حدی که میتوانید بدون نگرانی در روزهای بارانی آن را همراه خود داشته باشید البته توجه کنید که در هنگام دست شستن،دستتان را در اب فرو نکنید و یا به هنگام شنا ان را به همراه نداشته باشید.

ساعت هوشمند مدل HW12

در اخر باید گفت  از دیگر قابلیت های ساعت هوشمند مدلHW12 می توان به دارا بودن دکمه چرخشی کنار بدنه ساعت اشاره کرد که در این مدل کاملا کارایی magic button دارد و برعکس مدلهای دیگر ساعت هوشمند تنها برای نمایش ظاهری نیست ! باهمه این تفاسیر ساعت هوشمند مدلHW12 بیش از پیش خود را مشابه سری 6 اپل کرده است.پس باخیال راحت خرید کنید و از کارایی های بی نظیر این اسمارت واچ فوق پیشرفته لذت ببرید.

ساعت هوشمند مدل HW12

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.