شایعه عرضه چهارگجت HTC در عرصه پزشکی

HTC برندی است که به خاطر تولید تلفن های هوشمند با کیفیت در بین کاربران محبوب گشته و نمی توان کتمان کرد که HTC One M8 یکی از بهترین محصولاتی است که تا به حال در این عرصه ارائه گردید.
اما HTC به دنبال کسب درآمد از بازارهایی به غیر از تلفن های هوشمند است و در همین راستا ظاهراً آنها قصد دارند وارد عرصه ی دوربین های فیلم برداری ضد آب و ضربه شده و با محصولات برند GoPro به رقابت بپردازند.

شایعه عرضه چهارگجت HTC در عرصه پزشکی-01

این تصاویر حکایت از ورود HTC به بازار ابزارها و گجت های پزشکی می دهند. بر اساس تصاویر مذکور کمپانی تایوانی قصد دارد چهار وسیله ی پزشکی متفاوت که فعلا با عناوین سیستم سنجش خون Tricorder، سیستم بررسی تنفس Tricorder، سیستم بررسی ادرار Tricorder و سیستم سنجش شنوایی و بررسی سلامت پوست Tricorder نامگذاری شده اند را ارائه نماید.

هر چند هنوز دقیقاً مشخص نیست هر یک از این ابزارها چه کاری را انجام میدهند ولی قرار دادن عبارت Tricorder در ابتدای نام آنها شاید برای کسانی که هوادار فیلم ها و سریال های علمی و تخیلی هستند یک سرنخ محسوب گردد، زیرا این کلمه در مجموعه فیلم های Star Trek برای ابزارهای پزشکی که در زمان آینده کاربرد داشتند استفاده می شد.

شاید هدف HTC از تولید این گجت ها ارائه ی ابزارهایی در راستای سنجش سلامت و قابل بهره گیری در کنار تلفن های هوشمندش باشد، نظر شما چیست؟ آیا فکر می کنید ورود برند یاد شده به چنین عرصه هایی موفقیت آمیز خواهد بود و با این شیوه آنها از بحران مالی نجات پیدا می کنند؟

در ادامه ی مطلب می توانید تصاویر بیشتری از گجت های مورد بحث را مشاهده نمایید.

شایعه عرضه چهارگجت HTC در عرصه پزشکی-02

شایعه عرضه چهارگجت HTC در عرصه پزشکی-03

منبع : AndroidHeadlines

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.