عملکرد اکسپریا Z3 در زیر نور خورشید

اگر اخبار دنیای فناوری را دنبال کرده باشید، با اسمارت فون جدید سونی یعنی XperiaZ3 آشنایی دارید. پرچمداری که سونی قصد دارد آن را تا پایان این ماه وارد بازار کند. سونی به طرز وحشیانه ای تلاش می‌کند تا ویژگی‌ها و قابلیت‌های Z3 را در هر زمان و هر مکانی به نمایش در آورد. اگر می‌خواسته اید تمام قابلیت‌های Z3 را بدانید، قطعا مطالب و لیست‌های زیادی درباره ی آن خوانده اید. مدتی پیش سونی ویدیویی تبلیغاتی منتشر کرد که تلاش دارد در آن قابلیت نمایش نهایی این اسمارت فون در نور آفتاب را به نمایش در آورد. اگر مشتاق هستید که این ویدیو را تماشا کنید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

از مدت‌ها پیش اعلام شده بود که Xperia Z3 از صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی IPS TRILUMINOS با رزولوشن ۱۰۸۰x 1920 بهر می‌برد. هر چند این صفحه نمایش تقریبا همان صفحه نمایش Xperia Z2 است اما نور صفحه نمایش به طرز بسیار خوبی افزایش یافته است. در واقع حسگر تنظیم کننده ی کنتراست سونی، کاری می‌کند که مطمئن شوید که این صفحه نمایش، بهترین صفحه نمایشی است که سونی در اسمارت فون‌هایش به کار برده است.

مانند Xperia Z3 compact، اکسپریا Z3 نیز برای پیش فروش در فروشگاه‌های اروپایی قرار داده شده است. البته این را نیز باید گفت که این اسمارت فون نباید ارزان باشد؛ شما باید احتمالا €۶۴۹ جمع کنید تا بتوانید یکی از آن‌ها را بخرید.

منبع : ترنجی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.