Moto Hint،هدست جادویی موتورولا

موتورولا یک هدست بلوتوث جدید را معرفی کرده که با طراحی جالب و خاص خود محصولی متفاوت را ارئه کرده است.
این محصول طوری طراحی شده که هیچ دکمه ای بر روی آن مشاهده نمی شود و برای انجام برخی دستورات نظیر دریافت تماس های صوتی فقط کافیست سطح آن لمس شود.همچنین به دلیل نبود هیچ کلیدی بر روی این هدست جادویی ، صدای آن را می توان از طریق تلفن همراه کم و زیاد کرد.اما دریافت تماس های صوتی تنها کاربرد این محصول جالب موتورولا نیست ، از Moto Hint می توان برای مسیریابی، انجام جستجوهای سریغ صوتی، شنیدن پیامک‌های رسیده و یا حتی اضافه کردن کاری به لیست یادآوری‌ها هم استفاده کرد.

Moto Hint،هدست موتورولا

نکته جالب تر اینکه برای استفاده از این محصول نیازی به داشتن یک اسمارت فون ساخت موتورولا نیست و این هدست با انواع تلفن های هوشمند بازار همانگ می گردد.از طریق این هدفون می‌توان دستورات صوتی را مستقیما به موتو ایکس صادر کرد و مثلا دستورات صوتی از قبیل What’s the Weather و Navigate Home را به تلفن‌هوشمند انتقال دهد.
این محصول بسیار کوچک طراحی شده و همان طراحی متنوع و زیبای اسمارت فون های موتورولا در این محصول نیز رعایت شده است. این هدست در طرح های چوب، چرم و پلاستیک روانه بازار شده و میتوان آن را با طرح های متنوع گوشی موتو ایکس موتورولا ست کرد.
موتورولا Moto Hint را پاییز امسال و با قیمت ۱۵۰ دلار روانه بازار خواهد کرد.

منبع : engadget

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.