EVA ، گجتی برای كاهش مصرف آب

صرفه جویی دیگر یک هنر نیست یک ضرورت است تا بتوانیم در کره زمین گرفتار در هزاران مشکل زیست محیطی و آلودگی زندگی کنیم .
جالب است به آماری که تیم خبری گجت سنتر از جراید استخراج کرده توجه فرمایید :
۸۵ درصد از مصارف آب شهری به مصارف خانگی اختصاص دارد که از این میزان مصرف آب خانگی در شهر تهران به تفکیک شش درصد مختص روشویی حمام، ۳۰ درصد حمام، ۱۸ درصد توالت، هشت درصد روشویی، شش درصد لباسشویی، ۲۸ درصد ظرفشویی و چهار درصد سایر مصارف است.
خوب به نظر شما چه اقدامی در جهت کاهش مصرف آب انجام بدهیم که همیشه آب برای استفاده داشته باشیم ؟
بله استفاده از گجت های کاهنده مصرف آب خانگی تا ۵۰ درصد از مصرف آب خواهد کاست !
مخترعین چه در داخل ایران و چه در خارج کشور گجت های خوبی در این زمینه ارائه کرده اند که امروز در گجت سنتر قصد به توصیف EVA یک کاهنده مصرف آب مخصوص حمام بپردازیم که در آمریکا اختراع گردیده است .
در بررسی های انجام شده در موارد مشابه مشاهده شد که گجت هایی مثل سر شیرهای حمام تولید گردیده و میتواند هوا را به میزان ۵۰ درصد با آب مخلوط نماید و از لحاظ روانی برای استفاده کننده آب همان حس ۱۰۰ درصدی فشار آب را تداعی کند … خوب ایده خوبی بود که توسط یکی ازمخترعین داخلی به ثبت رسیده بود و
ولی Eva یک گجت هوشمند است که توسط اپ موبایل کنترل میشود که میتوان آنرا طوری برنامه ریزی کرد که زمان استحمام شمارا کاهش دهد و به شما یاد آوری کند که چه میزان زیر دوش بوده اید !! از دیگر خواص Eva هوشمندی آن در رساندن درجه حرارت آب با مخلوط کردن شیر آب گرم و سرد است که دیگر نیاز به کنترل دستی و هدر رفتن آب نباشد …از دیگر خواص این گجت خانگی این است که زمانی که ما از زیر دوش کنار میرویم مثلا برای زدن شامپو به سرمان ، با سنسوری که در آن تعبیه شده میتواند آب را قطع کند …و یا شدت آن را بسته به فاصله از دوش کاهش دهد .

در سیستم های موتورخانه ای زمانی طول میکشد که آب گرم در لوله جریان یابد گاها دیده شده ! که بعضی از ما شیر را باز میکنیم و میرویم تا یک ربع بعد که آب داغ شود ! …حالا این گجت زمانی که آب به درجه دلخواهمان رسید به ما روی گوشی خبر میدهد ! این گجت توانایی ذخیره میزان استفاده شما از آب و زمان حمام شما را در گراف هایی در موبایل شما داشته که بتوانید زمان استحمام و مصرف آب را با هم مقایسه کنید و حتی با دیگران برای صرفه جویی رقابت نمایید !
امیدواریم که این گجت در کمپین جذب سرمایه موفق به سرمایه گذاری و تولید گردد .

 

ewa1-2ewa3ewa7ewa5-1ewa4ewa9ewa12ewa13ewa14ewe6ewa8ewa10

منبع : گجت سنتر 

1 نظر
  1. امیرعلی می گوید

    سلام. خب چطوری میشه این دستگاه رو خریداری کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.