BeoPlay A2 اسپیکر بلوتوث پرتابل

 شرکت Bang & Olufsen اسپیکر بلوتوثی BeoPlay A2 را در ابعاد ۴.۴×۱۴.۲×۲۵.۶ سانتی‌متر و وزن ۱.۱ کیلوگرم به عنوان اولین اسپیکر بلوتوثی پرتابل خود ارائه داده است. مشخصات دیگر این دستگاه دو بلندگوی ¾ اینچ ، دو باس سه اینچی ، دو درایور کامل سه اینچی که به وسیله ی آمپلی‌فایر ۱۸۰ وات در محدوده‌ی فرکانس ۵۵ هرتز تا ۲۴ کیلوهرتز کنترل می‌شوند. BeoPlay A2 از یک بدنه آلومینیومی مشبک همراه با بند چرمی کوتاه برا ی حمل در سه رنگ مشکی ، خاکستری و سبز به بازار عرضه شده است.BeoPlay A2-01

در اسپیکر BeoPlay A2 از تکنولوژی True360 استفاده شده است که لازم نیست برای بهتر شنیدن حتما درست مقابل اسپیکر باشید.در این تکنولوژی صدا،فضای محیط را به طور یکسان پر می کند.
باتری لیتیوم-یون این دستگاه سه ساعت شارژ می شود و میتواند ۲۴ ساعت متوالی موسیقی پخش کند. برای اسپیکری به این اندازه این میزان عمر شارژ باتری بی‌همتا است . گزینه‌های اتصالات آن نیز شامل بلوتوث ۴.۰، لاینی برای اتصال دستگاه MP3 یا دستگاه‌های مشابه، یک پورت USB برای شارژ و همچنین ورودی شارژ DC می‌باشد. همچنین می‌توان از طریق اتصالات بلوتوث به پشتیبانی ریموت از این دستگاه پرداخت.

منبع : gizmag

1 نظر
  1. اسپیکر بلوتوث می گوید

    مطلب بسیار خوب و جامع بود بود. ممنون از شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.