اکو اسپیکر فرمانبر آمازون

آمازون رو در روی نقشه یک جنگل بزرگ و سرسبز میشناسیم ! اما حالا توی اینترنت یک وبسایت بزرگه که محصولاتی مثل تبلت و ایبوک ریدر هم داره …اما حالا یه اسپیکر تولید کرده که به نوبه خود در رده اسپیکرهای منحصر بفرد قرار داره این اسپیکر قادر به تولید صدای استریو ۳۶۰ درجه رو هست که اگه در وسط اتاق قرار بگیره قادره همه جای اتاق رو به یک نسبت از صدا بهره مند بکنه این اسپیکر مجهز جزو اسپیکرهای بلوتوثیه که میتونید گجت های خودتونو که بلوتوث دارن بهش وصل کنید و موسیقی رو از روی اونها پخش و لذت ببرین …اضافه بر این اسپیکر اکوی آمازون میتونه از شما فرمان صوتی هم بگیره ..امروزه دیگه این تکنولو‍ژی فرمان با صدا داره عادی میشه این اسپیکر ۷ گیرنده میکروفون داره که میتونه حتی درحالیکه آهنگ و موسیقی پخش میکنه حرف شما رو هم گوش کنه ! جالبه نه؟! البته اگه صدا به صدا برسه!‌
اسپیکر فرمانبر آمازون

آمازون برای سیستم عامل مخصوص اپل و سیستم عامل اندروید نرم افزاری طراحی کرده که شما بتونید با گوشیتون هم کنترلش کنید … کلا سبک کار این گجت آمازونی با الهام از ایده سیری و گوگل ناو هست و به نظر میرسه برای استفاده محیط های کوچک و خانگی طراحی شده.

amazon-echob-01

از قابلیتهای میکروفون های این اسپیکر اینه که قدرت گیرایی زیادی داره و از هر جای خونه میتونید بهش دستور بدید ….مثلا بگید آهنگ آقای سیاوش قمیشی رو براتون پخش کنه ! 🙂 خوب یا بگید بره و سرچ کنه از توی سرویس ابریتون Cloud اون آهنگ رو پخش کنه یا بگید خاموش ! خاموش بشه یا بگید …. هرچی خواستید بگید … اون دیگه با شما …به نظر شما به یه اسپیکر چه دستوراتی میشه داد ؟!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.