ساعت هوشمند مدل watch6 plus milanese

دارای مجیک باتون فعال

ساعت هوشمند مدل watch6 plus milanese یکی دیگر از ساعت های هوشمند موجود در فروشگاه گجت سنتر میباشد که با توجه به قیمت مناسب از امکانات بی نظیری همراه است و توانسته بیش از پیش خود را دل کاربران جا کند . این اسمارت واچ طرح اپل دارای مجیک باتون فعال میباشد که برای تغییر منو ، فیس واچ و یا بالا پایین کردن صفحه میتوان از آن استفاده کرد.همچنین قابلیت کنترل دوربین و نیز موسیقی تلفن همراهتان را دارد.

ساعت هوشمند مدل watch6 plus milanese

ساعت هوشمند مدل watch6 plus milanese دارای حسگر های سنجش سلامت بدن مانند دمای بدن ، شمارش ضربان قلب و فشار خون با دقت نسبتا متناسب بوده که در هر لحظه و هرجایی که هستید شما را از وضعیت بدنتان مطلع میسازد.

ساعت هوشمند مدل watch6 plus milanese

از دیگر ویژگی های این ساعت زیبا میتوان به صفحه نمایش 44 میلی متر تمام صفحه با رزولوشن 320*385 ، باتری قوی 220 میلی آمپری و نیز داشتن دو بند (سیلیکونی و میلانس) اشاره کرد که همه اینها در کنار هم سبب شده است خانم ها و آقایان با هر سلیقه ای را مجذوب خود سازد.

ساعت هوشمند مدل watch6 plus milanese

همچنین از دیگر مزایای ساعت هوشمند مدل watch6 plus milanese میتوان به قابلیت  دریافت و پاسخگویی به تماس های تلفن همراه و نیز پشتیبانی از زبان فارسی برای نمایش دفترچه تلفن ، پیام های فارسی شبکه های اجتماعی و SMS اشاره کرد که در موقع لزوم شما را بی نیاز از مراجعه به گوشیتان میکند .

ساعت هوشمند مدل watch6 plus milanese

در آخر میتوان به داشتن حسگر گام شمار برای شمارش گام ها اشاره کرد که درکنار آن میتوان مسیر طی شده ونیز کالری سوزانده شده خود را اندازه گیری کنید که توانسته ورزشکاران را هم راضی نگه دارد.پس فرصت را از دست ندهید و برای خرید ساعت هوشمند مدل watch6 plus milanese با میلیونها امکانات جذاب و کاربردی با ما تماس بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.