ساعت هوشمند مدل HW12 milanese

دارای یک بند سیلیکونی و میلانس

ساعت هوشمند مدل HW12 milanese یکی دیگر از ساعت های هوشمند طرح اپل موجود در بازار است که در کوتاه ترین زمان نظر تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کرده است .

ساعت هوشمند مدل HW12 Milanese

ساعت هوشمند مدل HW12 milanese دارای صفحه نمایش 40 میلیمتر با رزولوشن 320*320 ، باتری قوی 200 میلی آمپر ، یک بند میلانس + یک بند سیلیکونی و صدها ویژگی هیجان انگیز به راحتی میتواند تمام نیازهای شما از یک گجت هوشمند را برطرف کند.ایناسمارت واچ کاملا شبیه به اپل واچ بوده و داشتن مجیک باتون فعال آن توانسته این شباهت را کامل کند.

ساعت هوشمند مدل HW12 Milanese

یکی از ویژگی هایی که کاربر از ساعت هوشمند مدل HW12 milanese انتظار دارد داشتن حسگرهای سلامتی است پس این ساعت هوشمند دارای حسگرهای شمارش ضربان قلب ، فشار خون و اکسیژن خون با دقت مناسب میباشد و شما را در هر لحظه از سلامت بدنتان مطلع میکند.همچنین مجهز به گام شمار بوده که در حین پیاده روی میتوانید قدمهای خود را بشمارید ، مسیر طی شده خود را محاسبه کنید و کالری مصرفی خود را نیز اندازه گیری کنید.

ساعت هوشمند مدل HW12 Milanese

از دیگر ویژگی های جذاب این ساعت هوشمند میتوان به گذاشتن عکس به عنوان فیس واچ (بصورت نامحدود) اشاره کرد یعنی علاوه بر تم های ساعتتان هر عکسی را که دوست دارید روی ساعتتان بگذارید و از دیدن آن لذت ببرید.

ساعت هوشمند مدل HW12 Milanese

ساعت هوشمند مدل HW12 milanese یکی از ساعت های منحصر به فرد موجود در فروشگاه گجت سنتر با امکانات بی نهایت است پس فرصت را از دست ندهید و برای خرید با ما تماس بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.