دستبند هوشمند رپرمعروف Will.i.am

خواننده رپ معروف آمریکایی Will.i.am دستبند هوشمند خود را با نام Puls معرفی نمود.این گجت پوشیدنی از سیم کارت پیشتبیانی کرده که قابلیت برقراری تماس تلفنی و همچنین ارتباط ۳G را برای کابر خود فراهم می کند.

دستبند هوشمند Will.i.am

دستبند هوشمند Puls مجهز به یک پردازنده اسنپ‌دراگون کوالکام ، یک گیگابایت رم ، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از GPS ، ۳G و سیم کارت است که باتری آن نیز در قسمت بند آن جا خوش کرده است.

دستبند هوشمند Will.i.am-02

امکان برقرای تماس و نوتیفیکیشن ها در این گجت پوشیدنی از طریق صفحه نمایش لمسی خمیده آن میسر شده که علاوه بر اینها سیستم استریم آهنگ و اپلیکیشن های سلامت نیز در آن دیده شده است.البته در برخی منابع به استفاده از یک سیستم دستیار صوتی هوشمند در این گجت اشاره شده که متاسفانه فعلا اطلاعات زیادی از نحوه عملکرد آن در دسترس نیست.

دستبند هوشمند Will.i.am-03

از دیگر نکات جالب مربوط به این دستبند هوشمند ، وسایل جانبی معرفی شده برای این محصول است.یک ژاکت که می‌تواند پالس را شارژ کند، یک کوله‌پشتی با سیستم صدای استریو و یک جفت کفش با قدم ‌شمار!

دستبند هوشمند Will.i.am-04 william5
متاسفانه هنوز مشخص نیست که Puls از چه سیستم عاملی بهره می برد اما به گفته سازنده توسعه دهندگان قادر به تولید اپ برای این محصول خواهند بود که این مورد احتمال استفاده از سیستم عامل Android Wear گوگل در این دستبند هوشمند را تقویت می کند.
کمپانی سانده هنوز قیمت دقیقی برای این محصول ارائه نکرده اما پیش بینی ها حکایت از قیمتی زیر ۱۹۹ دلار برای این محصول دارد.
در ادامه شما را به دیدن یک ویدیوی کوتاه از تست تایپ متن توسط نمایشگر کوچک این دستبند هوشمند دعوت می کنیم. ( به نظر می رسد تایپ کردن با این گجت کار بسیار دشواری است !)

 

منابع : engadget & gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.