تبلت Yoga Tablet Pro 2 لنوو

شرکت لنوو دیروز از جدیدترین تبلت ۱۳ اینچی خود با نام Yoga Tablet Pro 2 رونمایی کرد. این تبلت که از خط مشهور یوگا شرکت لنوو است در ورژن جدید با یک طراحی نو و همراه با یک ویژگی منحصر به فرد ظاهر شده؛ پروژکتور پیکوی تعبیه شده در آن که لنوو به همراه مهندس محصول خود و یکی از معروف‌ترین بازیگران مشهور دنیا، اشتون کوچر برای این تبلت طراحی کرده است.

تبلت Yoga Tablet Pro 2 لنوو-01

کمپانی سازنده می‌گوید که شما می‌توانید تصاویری با نسبت ۱۶:۹ را بر روی هر سطحی و از فاصله حداکثر ۵۰ اینچی نمایش دهید. این نمایش می‌تواند با باتری کاملا شارژ شده تا ۳ ساعت به درازا بکشد. از طرفی اسپیکر قرارگرفته شده در یوگا تبلت پرو ۲ نیز قدرتمندتر از تبلت های معمول بازار است. اسپیکر این تبلت دوگانه است و همراه با ساب ووفر، قدرتی هشت واتی را به مخاطب ارائه می‌کند.
همچنین در صفحه نمایش یوگا تبلت پرو ۲، با یک رزولوشن حیرت انگیز QHD یا ۲۵۴۶۰×۱۴۴۰ پیکسل مواجه خواهید شد که عمر باتری ۱۵ ساعته ای را فراهم می‌کند.

 

در این تبلت اندرویدی از پردازنده اتم Z3745 اینتل با چهار هسته و فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز بهره گرفته شده و دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی قابل افزایش تا ۶۴ گیگابایت است. دوربین عقب آن نیز ۸ مگاپیکسلی است و قابلیت ارتباطات ۴G را نیز دارد. این تبلت از اواخر اکتبر با قیمتی ۵۰۰ دلاری به فروش خواهد رسید.
اما اگر ۱۳ اینچ برای شما بزرگ به نظر می‌رسد، لنوو خط تبلت های ۸ اینچ و ۱۰ اینچ خود را نیز به روز کرده است. این تبلت ها برای نخستین بار می‌توانند در ورژن های ویندوزی به جای اندرویدی نیز خریداری شوند. تبلت ۱۰ اینچی Windows Yoga Tablet 2 با قیمتی ۴۰۰ دلاری و دیگر مدل‌ها نیز با قیمت پایه ۲۵۰ دلار از همین ماه به فروش خواهند رسید.
منبع :engadget

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.