تبلت های جدید HP

اچ پی چند مدل تبلت جدید روانه بازار خواهد کرد. تبلت های جدید اندرویدی Pro Slate 8 و Pro Slate 12 و همچنین تبلت تغییر پذیر Elite X2.
اچ پی در این مدل ها سعی کرده است که با ترفندهای ریزی در سخت افزار این مدل ها را تغییر بدهد و کمی آن ها را سخت تر از تبلت های دیگر طراحی کند که برای مصرف کنندگان بهتر باشد.
Elite X2 دارای صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچی است. دارای ویندوز ۸ و پردازنده جدید Intel Core M است. این تبلت دارای کیبورد جدا شونده است. این تبلت در این ماه با قیمت ۸۹۹ دلار به بازار خواهد آمد.

تبلت جدید HP-02

دو تبلت اندوریدی HP Pro State 8 و HP Pro State 12 دارای پردازنده ۴ هسته ای اسنپ دراگون ۸۰۰ هستند.و رم آن ها ۲ گیگابایت است. Pro State 8 دارای صفحه نمایش ۷٫۹ اینچی و Pro State 12 صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی دارد.
این تبلت ها دارای قلم HP Duet Pen هستند. تبلت Slate Pro 8 به قیمت ۴۴۹ دلار و تبلت Slate Pro 12 به قیمت ۵۶۹ دلار در بازار موجود است.

تبلت جدید HP-01تبلت جدید HP-03

اگر به دنبال یک تبلت با ویندوز ۸ هستید، HP Pro نیز موجود است. تبلت ۸ اینچی با پردازشگر Modern Intel Atom. این تبلت با وجود ویندوز ۸Pro می تواند به عنوان یک PC کامل کار کند (اگر لوازم جانبی آن را وصل کنید) این تبلت به قیمت ۲۹۹ دلار در بازار موجود است.

ترجمه توسط : تيم خبري گجت سنتر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.