با گجت Everykey همه قفل ها برایتان باز است !

تصور کنید فردی که هر کجا پا می گذارد درب ها برایش باز میشوند قفلها شکسته میشوند …پسورد ها جلویش رنگ می بازند او کیست؟ کریس انجل؟ ! نه ….دیوید کاپرفیلد ؟! ….نخیر !
گجت سنتر امروز گجتی را معرفی میکند که کارش بازگشایی رمزها و درب هاست بله …حالا تکنولوژی در یک دستبند انقلابی جدید به پا کرده است این دست بند ضد آب و قابل شارژ توانایی باز کردن درب پارکینگ شما را از فاصله ۳ متری دارد توانایی باز کردن و دادن رمز درب هوشمند خانه شما را هم دارد …میتواند پسورد گوگل پلی شما را در گوشی شما وارد کند یا میتواند به جای سوییچ یا کارت ماشین شما ، آنرا روشن کند ….

everykeya

خوب حالا اگر کسی این شاه کلید زندگیش را گم کند ؟! …خوب این دستبند خوشگل اطلاعات و رموز شما را در سرور سایت خود کد بندی میکند و زمانی که گمش کنید از داخل سایت میتوانید آنرا غیر فعال کنید ..البته فکر میکنم موارد و مسائل امنیتی این گجت کمی خطرناک باشد ولی خوب این کمپانی درصدد حذف کامل کلیدها و برنامه نگهدارنده رموز شماست !
از دیگر ویژگیهای این دستبند میتوان به ذخیره ۳۰ ساعتی باتری آن و کار با باسیستم عامل های مک، ویندوز، اندروید و سیستم عامل IOS نام برد

این دستبند گجت بصورت آنلاین پسورد های برنامه های شما را از سرور خوانده و وارد اپلیکیشن یا سایت مورد نظر میکند و دیگر مشکلی با وارد کردن مکرر و خسته کننده پسورد ها و از یاد بردن اونها نخواهید داشت …شما هم اگر از این گجت جالب اطلاعاتی دارید بنویسید ….

منبع : گجت سنتر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.