اسمارت فون لنوو Vibe X2

Vibe X2 با بهره مندی از صفحه نمایش ۵ ایتچی با دقت تصویر ۱۰۸۰p ، نویدی از یک تلفن هوشمند سطح بالا را به کاربران می دهد. در این محصول از چیپ ست مدیاتک مدل MT6595m استفاده شده که دارای پردازنده ۸ هسته ای با فرکانس هسته ۲ گیگاهرتز و ۲ گیگابایت حافظه رم است. از دیگر ویژگی های Vibe X2 می توان به ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی ، باتری ۲۳۰۰ میلی آمپری، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلو که برای تهیه عکس های سلفی و فیلمبرداری بهینه شده است، اشاره نمود.
بعنوان یک دستگاه ۵ اینچی ، Vibe X2 فقط ۱۲۰ گرم وزن دارد و از طرفی ضخامت آن فقط ۷.۲۷ میلی متر است. در این تلفن هوشمند جدید قرار است از اندروید کیت کت یعنی نسخه ۴.۴ و رابط کاربری اختصاصی Lenovo Vibe استفاده شود.

 لنوو Vibe X2

این بخش جایی است که گوشی لنوو می درخشد. بدنه آلمینیومی مستطیل شکل فوق العاده نازک دستگاه در واقع از لایه های فلزی قرار گرفته روی هم ساخته شده است، بنابراین برای مثال نسخه قرمز رنگ این گوشی در لبه ها با رنگ قرمز تیره تر ظاهر می شود. گوشی بسیار جذاب است، و ارزشمند از لحاظ ساختار احساس می شود.درواقع لنوو ، لقب اولین اسمارت فون لایه لایه جهان را به این گوشی داده است.
شرکت سازنده جهت گنجاندن باتری ۲۲۰۰ میلی امپر ساعتی به افزودن یک لایه باریک دیگر به گوشی لایه بندی شدهحال حاضر اضافه کرد. تلفن بسیار باریک مدنظر ما برای استفاده با یک دست بسیار راحت بوده است.


دستگاه لنوو مجهز به نمایشگر ۵ اینچی ۱۰۸۰ پیکسل شده است، اما این شرکت برای جلب مشتری مانند دستگاه Z2 با تراکم پیکسل ۶۰۰ نیت را ارائه نمی دهد، بنابراین فعلا فرض می کنیم که دید در فضای باز با این گوشی در حد متوسط خواهد بود.
ابط کاربری دوباره تازه سازی شده Vibe لنوو بر فراز اندروید کیت کت اجرا شده است، اما همان نما و حسی را به کاربر انتقال می دهد که پیش از این در گوشی های اندرویدی شرکت استفاده شده بود. رابط دارای مشخصه های غنی مانند Xiaomi’s MIUI و یا Huawei’s Emotion UI نمی باشد، اما از لحاظ سادگی و سهولت استفاده قدرتمند است
وشی لنوو به پردازنده جدید MediaTEK MT6595 4G LTE True8Core مجهز گشته است. می توانیم ادعا کنیم که گوشی لنوو در اجرای رابط کاربری فاقد کندی و تاخیر است. بعلاوه این پردازنده جز نتایج چشمگیر در عملکرد شامل مشخصه بهینه سازی در قدرت است که در نتیجه موجب بهبود در عمر باتری می شود. دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی درون دستگاه گنجانده شده است، اما فاقد اسلات کارت حافظه می باشد.
گوشی لنوو شامل دو دوربین شده است و بعلاوه اپلیکیشن هوشمند دوربین Smart Camera مشخصه های زیادی از جمله تعداد زیادی حالت های عکسبرداری، افکت ها و … را ارائه می دهد. زمان عکسبرداری بسیار سریع است. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اتو-فوکوس پشت دستگاه شامل فلاش LED و سنسور Smart Camera می باشد. دوربین ۵ مگاپیکسلی wide-angle جهت دریافت تصاویر سلفی در جلوی Vibe X2 گنجانده شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.