اسمارت فون جدید موتورولا Moto X

اسمارت فون جدید موتورولا با نامMoto X+1 معرفی شد.اما موتورولاهمان نام Moto X را برای آن برگزیده و خبری از موتو ایکس پلاس وان نیست.
Moto Xجدید با قاب فلزی معرفی شده و زیباتر از نسل قبلی خود به نظر می رسد و همچون مدل قبلی از طریق وب‌سایت Moto Maker با رنگ‌های دلخواه و قاب پشتی چوبی یا چرمی قابل سفارش است.بله نسخه جدید موتو ایکس قابل سفارش با یک پوشش چرمی جذاب است.
این محصول به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی تمام HD با تراکم پیکسلی ۴۲۳ppi تجهیز شده است.این صفحه‌نمایش همچنین از نوع AMOLED بوده و با پوشش محافظ Gorilla Glass محافظت می شود.
نسخه ی جدید این تلفن هوشمند به همراه اندروید خالص عرضه می گردد و کاربران می توانند به روز رسانی های ارائه شده از جانب گوگل برای این سیستم عامل را در لحظه ی انتشار دانلود و نصب نمایند.
Moto X ضمن حفظ قابلیت های پیشین مانند کنترل بدون نیاز به لمس و Active Display قابلیت های بیشتری برای دستورات صوتی مرتبط به Moto Voice را ارائه می نماید و اکنون می توانید با برخی از فرمان های صوتی به کنترل اپلیکیشن هایی مانند فیس بوک و یوتیوب بپردازید. همچنین فادر خواهید بود جملاتی دلخواه را برای انجام اموری سفارشی در نظر بگیرد.
Moto Assist نیز می تواند پیغام های متنی را برای شما با صدای بلند خوانده و در صورتیکه در جلسه باشید پیام های هشدار را قطع نموده و سپس در زمان مناسب به صورت هوشمند این پیام ها را مجدداً فعال کند. Moto Display سه پیام هشدار اخیر را همواره بر روی صفحه نمایش به شما نشان داده و با کمک Moto Actions تلفن مورد بحث ما می تواند از نزدیک شدن دست کاربر به صفحه نمایش آگاه شده و ناتیفیکیشن مورد نظر را به نمایش در بیاورد، علاوه بر این بوسیله ی قابلیت یاد شده کافیست دست خود را بر روی تلفن و بدون تماس با آن حرکت دهید تا صدای زنگ خوردن آن قطع گردد.

 موتورولا Moto X

ضخامت موتو ایکس جدید از ۳.۸ میلی‌متر در لبه‌ها تا ۹.۹ میلی‌متر در وسط متغیر بوده و گوشی ۱۴۴ گرم با باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی خود وزن دارد.
موتورولا در این نسخه از Moto x پردازنده قوی تری را استفاده کرده است.این محصول اکنون به لطف وجود پردازنده ۴ هسته ای ۲.۵ گیگاهرتزی اسنپ‌دراگون ۸۰۱ کوالکام همراه پردازنده گرافیکی ادرنو ۳۳۰ و ۲ گیگابایت رم قادر است تا با سایر پرچم داران مطرح بازار رقابت کند.
در بخش حافظه داخلی هم موتورولا این محصول را در دو نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه خواهد کرد و مانند نسخه قبلی ، Moto x جدید هم از درگاه میکرو اس دی برای افزایش حافظه داخلی پشیبانی نخواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.