کیبورد بلوتوثی مایکروسافت برای گجت ها

مایکروسافت امروز از کیبورد بلوتوثی جدید خود، با نام Universal Mobile Keyboard رونمایی کرد که می‌تواند به آیفون، آی‌پد، گوشی‌های موبایل و تبلت‌های اندرویدی و تبلت‌های ویندوزی قابل تبدیل به لپ‌تاپ (لزوماً نه همه مدل‌ها) متصل شود.

 کیبورد بلوتوثی مایکروسافت-01

این کیبورد قادر است به‌صورت همزمان به سه دستگاه که دارای سه سیستم‌عامل مختلف اندروید، ویندوز و IOS باشند، متصل گردد و با فشردن یک دکمه مخصوص، میان هرکدام از آن‌ها جا به جا شود. باتری درونی این کیبورد مایکروسافت از نوع قابل شارژ می‌باشد و می‌تواند با یک‌بار شارژ شدن تا ۶ ماه شارژدهی کند. همچنین کمپانی مایکروسافت اعلام کرده است که با ۱۰ دقیقه شارژ، این کیبورد می‌تواند به مدت ۸ ساعت شارژدهی را تضمین کند.

کیبورد بلوتوثی مایکروسافت-02

کاور کیبورد Universal Mobile Keyboard دارای یک استند یا پایه قابل جدا شدن می‌باشد تا کاربران گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها بتوانند آن را بر اساس نیاز خود تنظیم کنند.

نکته جالب توجه این کیبوردها عدم هماهنگی آن‌ها با گوشی‌های موبایل ویندوزی است! شاید مایکروسافت قصد دارد برای گوشی‌های موبایل ویندوزی یک کیبورد مخصوص معرفی کند. ولی در این صورت چه توضیحی برای استفاده از کلمه Universal در نام کیبورد جدید خود دارد، هنوز نمی‌دانیم؟!
در هر صورت این کیبورد با قیمتی ۸۰ دلاری و در رنگ‌های مشکی و خاکستری برای فروش به بازار عرضه خواهد شد.

منبع : theverge

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.