Moto Hint،هدست جادویی موتورولا

موتورولا یک هدست بلوتوث جدید را معرفی کرده که با طراحی جالب و خاص خود محصولی متفاوت را ارئه کرده است.
این محصول طوری طراحی شده که هیچ دکمه ای بر روی آن مشاهده نمی شود و برای انجام برخی دستورات نظیر دریافت تماس های صوتی فقط کافیست سطح آن لمس شود.همچنین به دلیل نبود هیچ کلیدی بر روی این هدست جادویی ، صدای آن را می توان از طریق تلفن همراه کم و زیاد کرد.اما دریافت تماس های صوتی تنها کاربرد این محصول جالب موتورولا نیست ، از Moto Hint می توان برای مسیریابی، انجام جستجوهای سریغ صوتی، شنیدن پیامک‌های رسیده و یا حتی اضافه کردن کاری به لیست یادآوری‌ها هم استفاده کرد.

نکته جالب تر اینکه برای استفاده از این محصول نیازی به داشتن یک اسمارت فون ساخت موتورولا نیست و این هدست با انواع تلفن های هوشمند بازار همانگ می گردد.از طریق این هدفون می‌توان دستورات صوتی را مستقیما به موتو ایکس صادر کرد و مثلا دستورات صوتی از قبیل What’s the Weather و Navigate Home را به تلفن‌هوشمند انتقال دهد.
این محصول بسیار کوچک طراحی شده و همان طراحی متنوع و زیبای اسمارت فون های موتورولا در این محصول نیز رعایت شده است. این هدست در طرح های چوب، چرم و پلاستیک روانه بازار شده و میتوان آن را با طرح های متنوع گوشی موتو ایکس موتورولا ست کرد.
موتورولا Moto Hint را پاییز امسال و با قیمت ۱۵۰ دلار روانه بازار خواهد کرد.

منبع : engadget

Comments (0)
Add Comment