ساعت هوشمند z15

ساعت هوشمند z15 یک نمونه دیگر از اسمارت واچ های طرح اپل موجود در فروشگاه گجت سنتر میباشد که در اینجا به بررسی آن میپردازیم.

ساعت هوشمند z15  دارای 50 گرم وزن ،  صفحه نمایش تمام لمسی  40 میلی متر با رزولوشن 240*240 و نیز باتری 150 میلی آمپری نسبتا قوی میباشد که توانسته خانم ها و نیز اقایانی که مچ باریکتری دارند را راضی نگهدارد.
طراحی منوی این اسمارت واچ به دو مدل زنبوری و 4 تایی است که بسته به سلیقه ی هر شخص قابل انتخاب است هم چنین این ساعت هوشمند یک نمونه طرح اپل است که از زبان فارسی برای نمایش منوی خود استفاده میکند و نیز پیامهای فارسی شما را نیز ساپورت کرده و نمایش میدهد.

از دیگر ویژگی های ساعت هوشمند z15 میتوان به داشتن حسگر قربان قلب و فشار خون با دقتی نسبتا مناسب اشاره کرد که در مواقع لزوم بااستفاده از آن سلامت بدن خود را میتوانید بسنجید.ازطرفی دارای مودهای ورزشی متعدد میباشد که مانند یک مربی همراه شما خواهد بود تا قدم بزنید ، گامهای خود را بشمارید ، کالری مصرفی را اندازه بگیرید و مسافت طی شده را محاسبه کنید.همچنین دارای مود کنترل کیفیت خواب نیز میباشد که بسیار منظم کیفیت خوابتان را اندازه گیری کرده و در اختیارتان میگذارد.

این نمونه مانند سایر مدلهای دیگر قابلیت پخش و کنترل موزیک تلفن همراه ، قابلیت مکالمه و پاسخگویی تماس های تلفنی و نیز قابلیت استفاده به عنوان شاتر دوربین را دارد.

درنهایت باید گفت اگر به دنبال یک ساعت هوشمند طرح اپل خوش ساخت ،قیمت مناسب و بامیفیت هستید ساعت هوشمند z15 گزینه ی مناسبی است.

smart watch z15z15اسمارت واچ زد 15زد15ساعت هوشمند مدل z15
Comments (0)
Add Comment