ساعت هوشمند مدل H6

دارای باتری فوق العاده قوی با نگهداری شارژ بیش از 7 روز

ساعت هوشمند مدل H6 یکی دیگر از اسمارت واچ های موجود در بازار است که به دلیل داشتن چند ویژگی خاص در مدت زمان کوتاهی خود را در دسته ساعت های پرفروش جای داده است . اولین ویژگی آن که نسبت به مدلهای قبل تغییر چشمگیری داشته این است که حاشیه ی ساعت بسیار کم شده و میتوان گفت تقریبا بدون حاشیه و تمام صفحه است.

ساعت هوشمند مدل H6

ساعت هوشمند مدل H6 دارای حسگرهای کامل سنجش سلامت بدن از جمله تب سنج ، شمارش ضربان قلب ، فشار خون و اکسیژن خون  میباشد که با دقت نسبتا مناسب شما را از وضعیت بدنتان مطلع میسازد همچنین این ساعت هوشمند قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی برای نمایش پیام های دریافتی ، نمایش دفترچه تلفن و از همه مهمتر منوی ساعت را دارد که باعث سهولت در استفاده ی هرکاربری شده است .

ساعت هوشمند مدل H6

از طرفی میتوانید هنگامی که از خودتان عکس میگیرید از ساعتتان به عنوان شاتر دوربین تلفن همراهتان استفاده کنید و لحظات زیبایتان را ثبت نمایید و یا موزیک های دلخواهتان را پخش و کنترل نمایید .از ویژگی های خارق العاده ی ساعت هوشمند مدل H6 میتوان به باتری فوق العاده قوی ساعت اشاره کرد که طبق گفته شرکت سازنده در حالت استفاده بیش از 7 روز و در حالت استندبای تا حدود 40 روز میتواند شارژ نگه دارد و شما را بی نیاز از شارژ مجدد نماید.از دیگر ویژگی های آن قابلیت دریافت تماس ها و مکالمه میباشد که با داشتن بلندگو و میکروفن فوق العاده با کیفیت صدای شما را به خوبی به گوش مخاطبتان میرساند و بالعکس .

ساعت هوشمند مدل H6

از مواردی که ساعت هوشمند مدل H6 را بیش از پیش شبیه به اپل واچ کرده است قابلیت اتصال به siri ، داشتن مجیک باتون و دکمه کناری فعال میباشد که لذت استفاده از ساعت را برایتان دو چندان میکند . همچنین این ساعت هوشمند دارای سه منو زنبوری ، نه تایی و لیستی میباشد که بسته به سلیقه خود میتوانید با دوبار زدن مجیک باتون آن را تغییر دهید البته علاوه بر  اینها این ساعت هوشمند دارای منوی کشویی نیز میباشد ، به این صورت که با کشیدن صفحه از چپ به راست برنامه هایی که اخیرا از آنها استفاده کرده اید را به شما نشان میدهد.

ساعت هوشمند مدل H6

 

خبر خوب این که اگر همیشه دنبال اخبار آب وهوا هستید ، میتوانید به هنگام اتصال به نرم افزار از آخرین وضعیت آب و هوا توسط ساعتتان مطلع شوید.البته باید گفت اگر از علاقه مندان به ورزش و تناسب اندام هستید این اسمارت واچ زیبا دارای پک کاملی از مدهای ورزشی مختلف ، گام شمار ، محاسبه کالری و مسافت نیز میباشد.

ساعت هوشمند مدل H6 انتخابی خاص برای شما 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.