ساعت هوشمند مدل W26 Plus 202 

دارای حسگر دمای بدن،شمارش ضربان قلب و فشار خون

ساعت هوشمند مدل W26 Plus 202 یکی دیگر از ساعت های هوشمند موجود در فروشگاه گجت سنتر است که در اینجا به بررسی آن میپردازیم.
این اسمارت واچ مانند تمام نمونه های موجود در بازار چه از نظر ظاهری و چه از نظر کیفیت ساخت و کارایی بسیار شبیه به اپل واچ  میباشد که همین موضوع باعث شده که کاربران زیادی به خرید این ساعت و ساعت های مشابه آن روی آورند.

ساعت هوشمند مدل W26 Plus 202

این اسمارت واچ با  صفحه نمایش 44 میلی متری با رزولوشن 320*385 حس خوبی را هنگام کارکردن با آن به شما منتقل میکند همچنین بدنه ی آلومینیومی فوق العاده شیک و باکیفیت و باتری 220 میلی آمپری آن از دیگر نقاط قوت این ساعت به شمار می رود.

ساعت هوشمند مدل W26 Plus 202

ساعت هوشمند W26 Plus 2021 دارای سه حسگر دمای بدن ، شمارش ضربان قلب و فشار خون با دقت متناسب میباشد که همیشه و همه جا همراه شماست و با زدن یک دکمه میتوانید سلامت بدن خود را انداره گیری کنید . همچنین این اسمارت واچ دارای پایش خواب نیز میباشد که نموداری از کیفیت خوابتان را اختیارتان قرار میدهد . از طرفی دارای گام شمار ، محاسبه کالری مصرفی و مسیر پیموده شده نیز هست که نظر بسیاری از ورزشکاران و همینطور کسانی که علاقه دارند بدانند در طول روز چه مقدار مسیر طی کرده اند یا چقدر کالری سوزانده اند را به خود جلب کرده است .

ساعت هوشمند مدل W26 Plus 202

از دیگر ویژگی های چشمگیر ساعت هوشمند مدل W26 Plus 202 باید به قابلیت پاسخگویی به تماس های تلفن همراه و نیز پشتیبانی از زبان فارسی برای نمایش پیامها و اعلان های دریافتی خود اشاره کرد . در پایان باید گفت اگر به دنبال یک ساعت هوشمند هستید و نمیخواهید هزینه های گزاف بپردازید ساعت هوشمند مدل W26 Plus 202 و نیز سایر ساعت های هوشمند در فروشگاه گجت سنتر گزینه های مناسبی هستند.

ساعت هوشمند مدل W26 Plus 202

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.