ساعت هوشمند مدل H55 milanese

قابلیت برقراری و پاسخگویی تماس با وضوح صدای بسیار بالا

ساعت هوشمند مدل H55 milanese یکی دیگر از ساعت های موجود در فروشگاه گجت سنتر میباشد که با اندازه 40 میلیمتری و ابعاد کوچکتر نسبت به مدل های قبلی مناسب برای بعضی مخاطبینی که دارای مچ کوچکتر و ظریفتر بوده طراحی شده است.

ساعت هوشمند مدل H55 Milanese

این ساعت هوشمند دارای بندهای (سیلیکونی،میلانس) میباشد که شما بسته به سلیقه خود میتوانید از آنها استفاده کنید و یا میتوانید سایر بندهای اپل را نیز برای ساعتتان تهیه کنید.از دیگر تغییراتی که میتوان در ساعت هوشمند مدل H55 milanese نسبت به مدل های پیشین اشاره کرد اضافه شدن مد ذخیره باتری می باشد که با فعال کردن آن ساعت بصورت اتوماتیک یک سری از تنظیمات را تغییر میدهد و باعث میشود تا باتری ساعت برای مدت زمان بیشتری آماده به کار بماند.

ساعت هوشمند مدل H55 Milanese

ساعت هوشمند مدل H55 milanese دارای رزولوشن صفحه نمایش 240*240 بوده و این امر باعث شده تا در نور آفتاب عملکرد مناسبی را از خود نشان داده و کیفیت تصویر خوبی را به شما ارائه دهد همچنین میتوانید از تنظیمات میزان نور صفحه نمایش را کم یا زیاد نمایید.از دیگر ویژگی های چشمگیر ساعت هوشمند مدل H55 milanese میتوان به پشتیبانی از زبان فارسی برای نمایش پیام ها و دفترچه تلفن ، برقراری و پاسخگویی تماس با وضوح صدای بسیار بالا و نیز امکان کنترل و پخش موسیقی آن اشاره کرد.

ساعت هوشمند مدل H55 Milanese

ساعت هوشمند مدل H55 milanese نیز مانند سایر نمونه های مشابه دارای حسگرهای سلامتی سنجش ضربان قلب و فشار خون میباشد که از دقت نسبتا مناسبی برخوردار میباشد. همچنین میتوان به دارا بودن گام شمار ، محاسبه کالری مصرفی و مسیر پیموده شده نیز اشاره کرد که بسیار مورد توجه ورزشکاران میباشد.

ساعت هوشمند مدل H55 Milanese

در پایان نیز باید گفت ساعت هوشمند مدل H55 milanese دارای یک هارد باکس شیک و آداپتور متناسب با ساعت میباشد که یک بسته بندی شکیل و زیبا در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید آن را در مناسبت های مختلف هدیه دهید.

ساعت هوشمند مدل H55 Milanese

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.