ساعت هوشمند مدل FK75

دارای save power mode (ذخیره باتری)

ساعت هوشمند مدل FK75 یکی دیگر از ساعت های طرح اپل موجود در فروشگاه گجت سنتر است که در اینجا به بررسی آن میپردازیم.این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش 44 میلی متری فول تاچ با روزلوشن 320*385 ، باتری 320 میلی آمپری باکیفیت ، بدنه فلزی و دو بند (نایلونی + سیلیکونی) میباشد .

smart fk75

یکی از ویژگی های اصلی که سبب محبوبیت ساعت هوشمند مدل FK75 شده است قابلیت گذاشتن تم روی صفحه نمایش آن هم به صورت نامحدود است . به این صورت که شما میتوانید تصاویر دلخواه خود را روی صفحه نمایش تان بگذارید و منحصر بفرد جلوه کنید. از دیگر قابلیت های این اسمارت واچ زیبا مکالمه و پاسخگویی به تماس میباشد که به هنگام اتصال به نرم افزار شما میتوانید تمام تماس هایی که با شما گرفته شده است را روی ساعتتان مشاهده کنید و آن گاه میتوانید تماس ها را رد و یا با استفاده از بلندگو تعبیه شده روی بدنه گوشی آنها را پاسخ دهید.(البته ناگفته نماند صدای بلندگوی موجود در ساعت هوشمند قابل قیاس با اسپیکر و میکروفون گوشی نیست اما در مواقع نیاز بسیار کار آمد است)

fk75

همانطور که در بالا اشاره شد ساعت هوشمند مدل FK75 از باتری 320 میلی آمپری برخوردار بوده که بسته به استفاده کاربر 12 تا 48 ساعت قابلیت نگهداری شارژ را دارد اما علاوه بر آن میتوانید با فعال کردن  save power mode (ذخیره باتری) تا حدودی مصرف باتریتان را کاهش دهید و مدت زمان بیشتری بی نیاز از شارژ کردن باشید.از اصلی ترین تشابهات ساعت های طرح اپل با اپل واچ اصلی داشتن مجیک باتون فعال است که کاربر با استفاده از آن میتواند منوی خود را بالا یا پایین ببرد ،تم های خود را ورق بزند  و یا منوی خود را تغییر دهد همچنین ساعت هوشمند مدل FK75 میتواند به ربات siri اپل و نیز ربات google اندروید متصل شود که میتوانید با استفاده از ساعتتان به گوشیتان فرمان دهید تا آنرا اجرا نماید.

ساعت هوشمند fk75

برخی از ویژگی‌ها باعث جداشدن ساعت‌های هوشند مناسب ورزش از سایر ساعت‌های هوشمند می‌شوند، اما این ویژگی‌ها چه چیزهایی هستند؟ دارا بودن مشخصه هایی چون گام شمار،کرنومتر،محاسبه مسیر طی شده و کالری مصرفی و از همه مهم تر مدهای ورزشی گوناگون از پارامتر هایی ست که یک ورزشکار به دنبال آنهاست پس این ساعت هوشمند با دارابودن همه ی اینها میتواند گزینه ی مناسبی برای انتخاب آنها نیز باشد.

اسمارت واچ fk75

یکی دیگر از ویژگی های این ساعت هوشمند داشتن مد کیفیت خواب است که کاربر برای استفاده از قابلیت پایش کیفیت خواب باید اسمارت واچ را حین خواب بسته تا ساعت بتواند برنامه خواب او را بسنجد و حالاتش را حین خواب بررسی نماید.در پایان باید گفت ساعت هوشمند مدل FK75دارای مجموعه ی کاملی از آنچه مورد نیاز شماست ، میباشد پس فرصت را از دست ندهید و برای خرید با ما تماس بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.