ساعت هوشمند مدل F35

سنجش ضربان قلب و نوار قلب ECG

ساعت هوشمند مدل F35 از اسمارت واچ های بسیار شیک طرح کلاسیک و با کیفیت می باشد که دارای امکانات فراوانی از جمله قابلیت برقراری تماس و مکالمه، کنترل دوربین گوشی، جست وجو گوشی، آلارم و …. می باشد.همچنین این ساعت هوشمند با صفحه نمایش رنگی و تمام لمسی است که دارای رزولوشن 240*240 بوده به همین خاطر حتی هنگام استفاده در نور آفتاب نیز دارای کیفیت مطلوبی می باشد.

ساعت هوشمند مدل F35 دارای سنجش ضربان قلب و نوار قلب ECG  می باشد که میتواند شما را همانند یک دکتر همیشه در دسترس یاری نماید بصورتی که شما هر زمانی که نیاز داشته باشید میتوانید ضربان قلب خودتان را مورد برسی قرار دهید.

همچنین این اسمارت واچ قابلیت محاسبه تعداد گام های پیموده و فاصله طی شده شما را دارا می باشد و میتواند میزان کالری سوزانده شده شما را در مسیر محاسبه کند.دارای مد های مختلف ورزشی از قبیل دویدن , کوهنوردی , دوچرخه سواری و…. می باشد که شما میتوانید بر اساس ورزشی که انجام میدهید آن را تنظیم نمایید .

همچنین این اسمارت واچ دارای استانداد ضدآب IP67 می باشد که میتوان گفت فقط برای دست شستن و پاشش چند قطره آب مناسب است و نباید در هنگام شنا و … مورد استفاده قرار گیرد زیرا ممکن است آب به داخل ساعت نفوذ کند.

از جمله دیگر ویژگی های این ساعت ضد آب بودن ، پایش خواب ، قابلیت تغییر واچ فیس و Menu style و همچنین امکان قرار دادن تصویر پس زمینه دلخواه می باشد که توانسته کاربران زیادی را شیفته خود کند.پس این اسمارت واچ  دایره ای را خریداری کنید و از ویژگی های فوق العاده ی آن در هنگام کار،میهمانی،ورزش،سفر و… استفاده کنید.

ساعت هوشمند مدل F35 انتخابی هوشمند برای خانم ها و اقایان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.