اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Go 2

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Go 2  اورجینال و اصلی است که دارای قابلیت های بی شماری میباشد که از آن جمله می توان به ابعاد جمع و جور و کوچک آن اشاره نمود که آنرا تبدیل به همراهی همیشگی برای شما در طی روزهای مختلف سال و سفرهایتان می کند.

با خرید اسپیکر بلوتوثی JBL GO2 ، با خیالی آسوده اسپیکر خود را به ساحل دریا یا کنار استخر برده، بی آنکه نگران خراب شدن آن باشید! زیرا این اسپیکر می تواند تا عمق 1 متری به مدت 30 دقیقه در برابر نفوذ آب مقاومت کند.وزن اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Go 2 در حدود ۱۸۴ گرم و ابعاد آن ۳۱٫۶ × ۷۱٫۲ × ۸۶ میلی‌متر است.این اسپیکر به صورت یک مستطیل و با زوایای تقریبا ۹۰ درجه طراحی شده است و می­تواند به راحتی بر روی سطوح صاف قرار بگیرد.

 فرکانس پاسخگویی اسپیکر جی بی ال مدل Go 2 برابر با بازه ی 180 الی 20 کیلو هرتز است و همچنین می تواند به صورت بی سیم و با سیم به گوشی متصل گردد. این اسپیکر با باتری 730 میلی آمپر می تواند  تا 5 ساعت موسیقی برایتان پخش کند.یکیدیگر از ویژگی­ های اسپیکر بلوتوثی Go 2 وجود یک میکروفن داخلی است که با استفاده از آن می­توان به برقراری تماس صوتی و مکالمه تلفنی پرداخت. این اسپیکر مجهز به تکنولوژی حذف نویز محیط بوده و صدای مکالمه با آن شفاف و باکیفیت می باشد.

کلیدهای کم و زیاد کردن صدا، دکمه پاور برای خاموش و روشن کردن اسپیکر و دکمه اتصال بلوتوث همگی در لبه بالایی دستگاه قرار گرفته­‌ا‌ند و به سادگی در دسترس کاربر هستند. جک ۳٫۵ میلی‌متری و پورت USB نیز در سمت راست بدنه اسپیکر و در زیر یک درپوش پلاستیکی تعبیه شده­اند تا همانطور که گفته شد از نفوذ آب به داخل دستگاه جلوگیری شود.

با توجه تمامی موارد گفته شده و البته قیمت متناسب با کیفیت، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Go 2 می­تواند یک انتخاب هوشمندانه و مناسب برای شما با هدف استفاده در داخل و یا خارج از فضای ساختمان باشد. فراموش نکنیم که قابلیت مکالمه در کنار کیفیت و قدرت پخش صدای مطلوب و البته طراحی زیبا و کاربردی دلایلی بسیار مناسبی برای انتخاب JBL Go 2 Portable Bluetooth به عنوان یک اسپیکر بلوتوث قابل حمل هستند. 

Bluetooth speakerjblspeakerاسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی الاسپیکر جی بی ال مدل Go 2جی بی الجی بی ال گو2جی بی ال مدل Go 2
Comments (0)
Add Comment