ساعت هوشمند مدل F28

دارای صفحه همیشه روشن

ساعت هوشمند مدل F28 یکی دیگر از ساعت های موجود در فروشگاه گجت سنتر است که در عین زیبایی بسیار کار آمد و خاص میباشد. این ساعت هوشمند با صفحه نمایش 40 میلی متر و طراحی کاملا شبیه به اپل واچ توانسته به سرعت در دل کاربران جای خود را باز کند.

 

این ساعت هوشمند دارای سه منوی متنوع زنبوری ، لیستی و 9 تایی است که با دوبار زدن دکمه کناری آن قابل مشاهده و استفاده است . همچنین دارای قفل صفحه نمایش نیز هست که ساعت شما را از دسترسی کودکان محفوظ می کند.

 ساعت هوشمند مدل F28

از طرفی ساعت هوشمند مدل F28 زبان فارسی را ساپورت کرده و پیام های دریافتی شما را نمایش میدهد و همچنین با داشتن بلندگوهای با کیفیت مناسب شما را قادر میسازد در مکانهای شلوغ مانند مترو و … بدون نیاز به تلفن همراه تماس های خود را پاسخگو باشید و یا اعلانهای خود را دریافت کنید.

 ساعت هوشمند مدل F28

از دیگر ویژگی های اسمارت واچ F28 میتوان به صفحه همیشه روشن ، قابلیت کنترل موسیقی ، واچ فیس قابل تغییر اشاره کرد ، همچنین این نمونه ساعت مانند سایر اسمارت واچ ها دارای حسگر ضربان قلب ، فشار خون و سنجش میزان اکسیژن خون نیز هست که با دقت مناسب همیشه و همه جا مانند یک پزشک همراه شماست و شرایط جسمی تان را به شما یادآوری میکند .

 ساعت هوشمند مدل F28

ساعت هوشمند F28 دارای مودهای مختلف نیز میباشد که توانسته کمک زیادی به ورزشکاران کند تا با یک برنامه منظم پیاده روی کنند ، بدوند ، گام های خود را بشمارند ، مسیر طی شده را محاسبه کنند و در نهایت کالری مصرفی خود را اندازه گیری کنند.

 F28

با تمام این تفاسیر اگر به دنبال یک ساعت طرح اپل با قیمت مناسب ، کیفیت بالا ، خوش دست و زیبا و کلی امکانات مهیج و جذاب هستید فرصت را از دست ندهید و با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن  اسمارت واچ F28 را برایتان ارسال کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.