دانگل EZCast 4K HDMI

شناسه کالا: DG22
برند:
دسته بندی : فروشگاه گجت

ویژگی های محصول :

غول تکنولوژی اتصال بیسیم و انتقال صدا و تصویر با کیفیت فراتر از HD !...دانگل ایزی کست 4k

  • انتقال تصاویر با رزولوشن 4K×2K
  • مجهز به پردازنده AM8270
  • دارای برترین کیفیت طراحی و ساخت
  • ایده ال برای ارائه مطلب در سمینارهای مهم
  • استفاده با تلویزیون و پروژکتورهای دارای پورت HDMI وMHL
  • قوی ترین مدل در دانگلهای hdmi  موجود در بازار
  • امکان خرید حضوری و تست در محل
  • هزینه حمل با پست بصورت رایگان

دوست داشتن0
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
موجود شد به من اطلاع بده
توضیحات

بررسی دانگل EZCast 4K HDMI


دانگل EZCast 4K HDMI ساخت سال 2016 جدیدترین و قوی ترین دانگل HDMI با قابلیت انتقال تصاویر با رزولوشن 4Kx2K می باشد . نوانایی پشتیبانی از استانداردها ی تصویری مانند DLNA ، Miracast، Airplay و نمایش فیلم تا رزولوشن 4K و کدک H.265  به وسیله موبایل ، تبلت و کامپیوتر شما را از هر پخش کننده ای بی نیاز می کند. این دانگل مجهز به پردازنده AM8270 ، حافظه رم 512 مگا بایتی DDR3 و حافظه NAND با 256 مگابایت حافظه و استفاده از شبکه WiFi 802.11ac با دو باند 2.4 و 5 گیگا هرتز  سخت افزار قدرتمندی را با امکان انتقال تصویر تا رزولوشن 4Kx2K@30fps را به شما می دهد و تاثیر زیادی در سرعت انتقال تصاویر در شبکه بی سیم دارد .

این دانگل در ایعاد مناسب و کم حجم توانایی اتصال به انواع صفحه نمایش و ویدئو پروژ کتور را دارد.رابط این دستگاه با صفحه نمایش پورت HDMI است و کانکتور HDMI این دستگاه از بهترین آلیاژ ساخته شده است . در کنار دستگاه دکمه  MHL-USB قرار دارد که با توجه به نیازتان بایستی یکی از این دو حالت را انتخاب کنید ( درگاه MHL قادر به تامین انرژی مورد نیاز دانگل خواهد بود قابلیتی که درگاه HDMI از آن بی بهره است و در این حالت باید با استفاده از ورودی MicroUSB آن را به درگاه USB تلویزیون یا آداپتور USB با مشخصات 5 ولت و 1 آمپر متصل و برق دانگل را تامین نمایید) .در کنار این دکمه محل اتصال آنتن دانگل به پورت USB برای اتصال به برق قرار دارد.نشانگر LED برای نمایش وضعیت وای فای و انرژ ی می باشد.

امکان Update مرتب OTA  از ویژگی های  EZCast 4K HDMI می باشد که توسط سرور Cloud این دانگل به صورت منظم اپدیت و ایرادها و اشکالات پیش آمده برطرف می شود.( OTA یا Over The Air قابلیتی است که برای ارتقاء و به روز رسانی به صورت بی سیم و از راه دور استفاده می گردد ) اضافه کردن امکانات و یا برطرف کردن خطاهای نرم افزاری به وسیله OTA امکان پذیر است.

برای اتصال دستگاه کابل USB که به آنتن متصل است را به USB صفحه نمایش یا آداپتور USB وصل می کنیم ، سر دیگر کابل که MicroUSB است را به دانگل و دانگل را به HDMI صفحه نمایش وصل می کنیم برای استفاده از پورت HDMI با استفاده از کابل USB آن را به منبع تغذیه که می تواند تلویزیون ، شارژ همراه یا کامپیوتر شما باشد وصل کنید و دکمه کنار دانگل را در حالت USB بگدارید .( در صورتی که صفحه نمایش شما دارای پورت MHL باشد دانگل را در این حالت قرار دهید)  سپس تلویریون را روشن و از منو به بخش HDMI بروید در این جا باید صفحه اول نرم افزار دانگل را روی صفحه مشاهده کنید.اپلیکیشن مخصوص دستگاهی را که استفاده می کنید به وسیله کد QR که در صفحه اول نرم افزار دانگل موجود است ،دانلود کنید با استفاده از وای فای SSID  را پیدا و رمز عبور را وارد کنید.(این اطلاعات در صفحه اول دانگل موجود است )وارد برنامه شوید و از امکانات بی نظیر آن استفاده کنید.

می توانید از مودم برای اتصال دستگاه ها استفاده کنید که در این حالت باید دانگل و دستگاه به یک مودم متصل شوند البته کیفیت تصاویر در این حالت کاهش می یابد . علاوه بر این برای دستگاه هایی که پورت HDMI ندارند و دارای پورت VGA هستند مانند بسیاری از مانیتورها و یا ویدئو پروژکتورها را  میتوان با  تهیه تبدیل HDMI به VGA به وسیله آن دانگل HDMI را به صفحه نمایش خود وصل کرده و تصویر را از روی موبایل ، تبلت ، کامپیوتر به صورت بی سیم به صفحه نمایش خود منتقل کنید .

ادامه مطلب
جزئیات محصول
DG22

مشخصات

مدل
EZCast 4K HDMI
اقلام همراه
راهنمای استفاده ، کابل USB ،کابل HDMI
سازگاری
پشتیبانی از اندروید ، iOS ، MacOS ،ویندوز
تصویر خروجی
HDMI ، رزولوشن 4Kx2K@30fps
سایر مشخصات
پردازنده AM8270CPU ، حافظه داخلی NAND با 256 مگابایت و حافظه رم 512 مگا بایتی DDR3
ویژگی خاص
نشانگر LED برای نمایش وضعیت وای فای و انرژ ی
نظرات
بدون نظر

افزودن نظر جدید

  • ارزش خرید :
  • امکانات :
  • سهولت استفاده:
  • طراحی و ظاهر:
  • نوآوری:
  • کیفیت ساخت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

مشخصات کلی

مدل
EZCast 4K HDMI

مشخصات ظاهری

اقلام همراه
راهنمای استفاده ، کابل USB ،کابل HDMI

مشخصات فنی

سازگاری
پشتیبانی از اندروید ، iOS ، MacOS ،ویندوز
تصویر خروجی
HDMI ، رزولوشن 4Kx2K@30fps

امکانات

ویژگی خاص
نشانگر LED برای نمایش وضعیت وای فای و انرژ ی

سایر ویژگی‌ها

سایر مشخصات
پردازنده AM8270CPU ، حافظه داخلی NAND با 256 مگابایت و حافظه رم 512 مگا بایتی DDR3

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری