شرایط گارانتی و فرم استفاده از خدمات گارانتی/تعمیر گجت سرویس
خواهشمند است موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید :
لازم است ابتدا قبل از خرید ، شماره سریال روی کارت گارانتی را با شماره سریال دستگاه که در قسمت Setting / about / device address ( mac addres ) مطابقت داده شود . در صورت عدم انطباق هیچگونه خدمات تحت پوشش گارانتی ارایه نخواهد شد . ارائه کارت گارانتی و بسته بندی به همراه تمام متعلقات خریداری شده و بالاخص آداپتور شارژ دستگاه ، جهت استفاده از خدمات پس از فروش ضروری می باشد . لازم است مشتری در هنگام خرید کالا از سالم بودن فیزیکی کالا و تمامی لوازم و اقلام آن اطمینان حاصل نماید و در صورت مشاهده هرگونه ایراد فیزیکی از پذیرش کالا امتناع کند .
مسئولیت گارانتی محدود به برطرف کردن اشکالات سخت افزاری دستگاه تحت گارانتی است . بدیهیست خدمات نرم افزاری جزء تعهدات گجت سرویس نمیباشد . همچنین مسئولیت مراقبت ، حفاظت و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و نرم افزار دستگاه به عهده مشتری می باشد و اگر به هر دلیل اطلاعات از بین برود ، مسئولیتی متوجه گجت سرویس نمی باشد . کالای معیوب در صورت امکان تعمیرشده ودرصورت عدم امکان تعميربا کالای سالم تعویض خواهد شد کالایی که تولید آن متوقف شده و نیاز به تعویض دارد ، با کالای مشابه تعویض و اختلاف قیمت مربوطه محاسبه می گردد . خدمات پس از فروش در خارج از دوره گارانتی ، با اخذ هزینه قابل ارائه خواهد بود . طبق استاندارد جهانی ارائه خدمات به دستگاه هایی با بیش از 3 پیکسل سوخته( حداقل 4 پیکسل ) انجام می پذیرد .
این ضمانت نامه شامل آسیب های نرم افزاری و آسیب های سخت افزاری ناشی از نصب واستفاده از نرم افزارهای غیراستاندارد ، سیستم عامل های غیرمنطبق وغيررسمی وروت نمودن دستگاه هانمی باشد .
***لوازم جانبی دستگاه و باطری به علت استهلاک پذیری شامل گارانتی نخواهد شد .
***سوختگی ناشی از آب و نوسانات برق شامل گارانتی نخواهد شد .
***تغییر فیزیکی ( بازشدگی ،خراش و رنگ رفتگی ، آبخوردگی ، شکستگی و ضربه ) شامل گارانتی نمیباشد
توصيه : اکثرساعت های هوشمند به محیط های مرطوب بسیار حساس بوده و رطوبت غیر معمول باعث سوختن دستگاه می شود ، لطفا به هیچ عنوان از دستگاه خود در شرایط آب و هوایی مرطوب استفاده نفرمایید
در صورت بروز هرگونه سوال در مورد گارانتی محصول میتوانید با شماره 02122520984 (شنبه تا 4 شنبه 8:30 الی 16) تماس حاصل فرمایید و یا با هماهنگی قبلی به صورت حضوری به آدرس : تهران -مجیدیه شمالی خیابان استاد حسن بنا خیابان ذاکری پلاک 80 واحد خدمات پس از فروش گجت سنتر(گجت سرویس) مراجعه بفرمایید . لازم به تذكر است سوالات مرتبط با راه اندازی دستگاه مربوط به این واحد نبوده و گجت سرویس فقط مسئولیت گارانتی محصول را به عهده دارد .
در صورتیکه تمایل به استفاده از خدمات تعمیر و سرویس گجت سرویس را دارید فرم زیر را پر و ارسال نمایید . کارشناسان پشتیبانی گجت سرویس بزودی با شما تماس میگیرند .