ساعت هوشمند مدل F28

دارای صفحه همیشه روشن

ساعت هوشمند مدل F28 یکی دیگر از ساعت های موجود در فروشگاه گجت سنتر است که در عین زیبایی بسیار کار آمد و خاص میباشد. این ساعت هوشمند با صفحه نمایش 40 میلی متر و طراحی کاملا شبیه به اپل واچ توانسته به سرعت در دل کاربران جای خود را باز کند.

 

این ساعت هوشمند دارای سه منوی متنوع زنبوری ، لیستی و 9 تایی است که با دوبار زدن دکمه کناری آن قابل مشاهده و استفاده است . همچنین دارای قفل صفحه نمایش نیز هست که ساعت شما را از دسترسی کودکان محفوظ می کند.

از طرفی ساعت هوشمند مدل F28 زبان فارسی را ساپورت کرده و پیام های دریافتی شما را نمایش میدهد و همچنین با داشتن بلندگوهای با کیفیت مناسب شما را قادر میسازد در مکانهای شلوغ مانند مترو و … بدون نیاز به تلفن همراه تماس های خود را پاسخگو باشید و یا اعلانهای خود را دریافت کنید.

از دیگر ویژگی های اسمارت واچ F28 میتوان به صفحه همیشه روشن ، قابلیت کنترل موسیقی ، واچ فیس قابل تغییر اشاره کرد ، همچنین این نمونه ساعت مانند سایر اسمارت واچ ها دارای حسگر ضربان قلب ، فشار خون و سنجش میزان اکسیژن خون نیز هست که با دقت مناسب همیشه و همه جا مانند یک پزشک همراه شماست و شرایط جسمی تان را به شما یادآوری میکند .

ساعت هوشمند F28 دارای مودهای مختلف نیز میباشد که توانسته کمک زیادی به ورزشکاران کند تا با یک برنامه منظم پیاده روی کنند ، بدوند ، گام های خود را بشمارند ، مسیر طی شده را محاسبه کنند و در نهایت کالری مصرفی خود را اندازه گیری کنند.

با تمام این تفاسیر اگر به دنبال یک ساعت طرح اپل با قیمت مناسب ، کیفیت بالا ، خوش دست و زیبا و کلی امکانات مهیج و جذاب هستید فرصت را از دست ندهید و با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن  اسمارت واچ F28 را برایتان ارسال کنیم.

Comments (0)
Add Comment