ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل kw19

امکان تنظیم نور صفحه متناسب بامحیط

معرفی ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل kw19 :

ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل kw19 دارای صفحه نمایش رنگی با کیفیت بالا است که شما را حتی در محیط های باز و با نور زیاد همراهی میکند و کیفیت مطلوبی را ارائه میدهد همچنین شما میتوانید نور صفحه را متناسب با نور محیط کم یا زیاد کنید.

ویدئو معرفی ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل kw19 :

همچنین ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل kw19  دارای استاندارد ضدآب IP67 است که فقط در برابر پاشش آب مقاوم می باشد و برای استفاده روزمره بسیار مناسب میباشد ولی برای اینکه ساعت را در زیر آب ببرید مناسب نمی باشد زیرا امکان دارد آب به داخل ساعت نفوذ نماید.

ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل kw19  دارای حسگرهای فشارخون و ضربان قلب و اکسیژن خون می باشد که همیشه همراه شما بوده و هر موقع که لازم داشته باشید میتوانید ضربان قلب و یا فشار خون خود را چک کرده و مورد برسی قرار دهید.

از دیگر قابلیت هایساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل kw19 میتوان به قابلیت محاسبه تعداد قدم های پیموده شده , مسافت طی شده و کالری سوزانده شده اشاره نمود .

همچنین شما میتوانید با استفاده از ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل kw19 و با مدهای ورزشی گوناگونی که درون ساعت تعبیه شده است ورزش مورد علاقه خود را انتخاب کرده و با توجه به ورزش انتخاب شده ساعت تمامی حرکات شما نظیر ضربان قلب , کالری و… را مورد برسی قرار میدهد.

از سوی دیگر ساعت هوشمند گیفت کالکشن مدل kw19 کیفیت خواب شما را مورد برسی قرار میدهد و شما برای بهبود کیفیت خوابتان همراهی میکند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.