پروژکتور جیبی ایپتک مدل MobileCinema A50P

شناسه کالا: VP31
برند:
دسته بندی : ویدئو پروژکتور

ویژگی های محصول :

  • امکان اتصال به گوشی های اپل و گوشی های دارای درگاه Micro USB
  • امکان اتصال به لپ تاپ ، اندروید باکس و ...
  • دارای کنتراست 1000:1واقعیدارای فاصله کانونی 125 میلی متر
  • دارای تکنولوژی DLP و طول عمر لامپ 20 هزار ساعت
  • امکان پخش تا 100 دقیقه
  • شدت روشنایی قابل قبول 50 لومنس
  • دارای اسپیکر داخلی با کیفیت بالا
  • قابلیت پخش مستقیم اسناد , فایل صدا , فیلم
  • دارای کیفیت استاندارد نمایشگر 800×480 پیکسل
  • دارای ورودی Micro HDMI و MHL
  • دارای قابلیت استفاده به عنوان پاوربانک
  • امکان اتصال به دوربین های GoPro Hero 2,3,4
  • دارای باتری داخلی با ظرفیت 1850 میلی آمپر ساعت 
موارد بیشتر
دوست داشتن0
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
موجود شد به من اطلاع بده
محصولات مرتبط
جنس درجه یک و اورجینال قابلیت محکم کردن بند در هر سایزی نصب و جداسازی آسان دارای قفل مگنتی و آهنربای قوی مخصوص ساعت های اپل و طرح اپل
جنس درجه یک و اورجینال نصب و جداسازی آسان دارای قفل چسبی و قابلیت محکم کردن بند در هر سایزی دارای جنس نایلونی مخصوص ساعت های اپل و طرح اپل
توضیحات

نقد و بررسی اجمالی AIPTEK GoProjector Pocket Projector With Cable For GoPro Hero

دستگاه «GoProjector» یکی از بهترین گجت‌هایی است که می‌توانید با لپ تاپ ، اندروید باکس، دوربین‌های ورزشی GoPro و ... از آن استفاده کنید. این پروژکتور کم‌حجم و کامپکت تمامی تصاویر و ویدیو‌های موجود روی حافظه‌ی دوربین GoPro را با استفاده از کابل HDMI یا برنامه‌ی GoPro نمایش می‌دهد. تنها کافی است GoProjector را به دوربین GoPro Hero 4 (black & silver) و  3+، 3 یا 2 متصل کنید و محتوای موجود در این دوربین‌ها را در صفحه‌نمایشی با ابعاد 60 اینچ پخش کنید. تمامی کابل‌ها و مبدل‌های لازم برای دوربین ورزشی Hero 3 / 3+ / 4 در بسته تعبیه شده‌اند. با استفاده از پورت استاندارد HDMI، دامنه‌ی گسترده‌ای از وسایل را هم پشتیبانی می‌کند. حتی تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌هایی را که از درگاه MHL پشتیبانی می‌کنند می‌توانید به این پروژکتور متصل کنید. فناوری DLP به‌کاررفته در این دستگاه در پروژکتورهای عظیم سینماها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و رنگ‌هایی زنده و کنتراستی عمیق تولید می‌کند. با استفاده از GoProjector می‌توانید مهارت‌های ورزشی خود را به دیگران نشان دهید.

نحوه اتصال

در داخل پکیج GoProjector چندین کابل و تبدیل (مبدل Miro HDMI , کابل تبدیل HDMI به USB , کابل USB , کابل HDMI به Mini HDMI) موجود می باشد که هرکدام برای اتصال وسیله خاص به GoProjector استفاده میشود .
بدین صورت که برای اتصال دستگاه هایی که خروجی HDMI دارند مانند اندروید باکس و لپ تاپ می توانید با اتصال تبدیل Micro HDMI به GoProjector و اتصال کابل HMDI به تبدیل و لپ تاپ تصویر لپ تاپ را روی ویدئو پروژکتور مشاهده نمایید و برای اتصال گوشی های آیفون و گوشی های اندروید دارای درگاه Micro USB کافی است تا تبدیل Micro HDMI را به ویدئو پروژکتور متصل نمایید و کابل تبدیل HDMI به USB را به تبدیل متصل نمایید توجه داشته باشید این کابل که برند ProVision می باشد حتما برای کارکرد صحیح باید به آداپتور شارژ گوشی های تلفن همراه متصل شود تا برق آن تامین گردد در غیر اینصورت با اتصال کابل به پاوربانک و ... امکان دارد به درستی کار نکند زمانی که کابل ProVision متصل گردید فقط کافی است صفحه گوشی تلفن همراه خود را باز کنید و کابل درون پکیج که قابلیت نویز گیر دارد (برای آیفون کابل شارژ استاندارد خود گوشی) را به کابل ProVision متصل نمایید و تصویر را روی ویدئو پروژکتور دریافت نمایید.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

نقد و بررسی تخصصی

نیاز به توضیح نیست که در حوزه‌ی پروژکتورها، رقابت پر تنش همیشه ادامه داشته است؛ به‌طوری‌که به موضوع اثبات قابلیت‌های شرکت‌ها بدل شده است. از شرکت‌هایی که در این حوزه فعالیت‌های گسترده‌ای داشته و باعرضه محصولات مبتکرانه مسیر توجهات را به سمت‌وسوی خود روانه کرده، ایپتک است. مدل GoProjector ازجمله پروژکتورهای این شرکت محسوب می‌شود که نباید به‌سادگی از کنار آن گذشت. این پروژکتور در ابعاد کوچک و قابل‌حمل طراحی‌شده است و همین سبب شده تا برای کاربرانی که همیشه در حال حرکت هستند و نیاز به ارائه‌ی محتوا دارند، گزینه‌ی مناسبی باشد. این پروژکتور دارای یک کابل است که امکان وصل شدن آن به دوربین‌های ورزشی GoPro را در کسری از ثانیه فراهم کرده است؛ البته این پروژکتور از پشتیبانی MHL بهره می‌برد؛ بنابراین اگر گوشی موبایل یا تبلت‌تان نیز از این فناوری پشتیبانی می‌کند، به راحتی قادر به پخش محتوا از این کابل خواهید بود. پروژکتور GoProjector فناوری DLP و منبع نور RGB LED را برای نمایش محتوا، بکار گرفته است. در ادامه‌ی این معرفی با ما همراه باشید.

طراحی و ساخت

پروژکتور GoProjector ابعادی برابر با 14 × 71 × 132 میلی‌متر دارد و فضای بسیار کمی را در کوچک‌ترین جیب کیف اشغال می‌کند. وزن این دستگاه در حدود 170 گرم است که در هنگام حمل حتی به وجود آن در کیف خود پی نخواهید برد. پروژکتور GoProjector کیفیت ساخت بالایی دارد و جنس بدنه آن از پلاستیک باکیفیت است که می‌تواند در برابر صدمات احتمالی مقاومت خوبی از خود نشان دهد. کابلی که برای اتصال به دستگاه‌های جانبی از قبیل دوربین‌های ورزشی GoPro روی این پروژکتور تعبیه‌شده، در قسمت کناری جاسازی‌شده است تا مزاحمتی برای کاربر ایجاد نکند. در کنار این کابل، یک اسکرول وجود دارد که وظیفه تنظیم فوکوس را برعهده گرفته است. در سمت مخالف، درگاه‌های micro-HDMI و microUSB قرار دارند. یکی از نکات مهم در طراحی پروژکتورهای جیبی، تهویه آن‌ها است؛ تهویه با طول عمر دستگاه رابطه مستقیمی دارد و از سویی به دلیل ابعاد کوچک پروژکتورهای جیبی و نبود فن، شیارهایی تعبیه می‌شود، که البته این موضوع نیز در GoProjector به‌خوبی رعایت شده است. در قسمت زیرین دستگاه، یک‌پایه برای ایجاد زاویه و نمایش بهتر محتوا وجود دارد که می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

قابلیت‌ها

شرکت ایپتک این پروژکتور را با فناوری DLP و منبع نور RGB LED روانه‌ی بازار پرتنش پروژکتورهای جیبی کرده است. این دستگاه، رزولوشن 480 × 640 پیکسل با ابعاد نمایش 6 تا 60 اینچ ارائه می‌کند؛ برای دست یافتن به ابعاد نمایش موردنظر خود کافی است فاصله‌ی دستگاه را بین 20 تا 200 سانتی‌متر از پرده نمایش تنظیم کنید. شدت روشنایی این دستگاه برابر با 50 لومن است و با کنتراست 1000:1 می‌تواند محتوا را با کیفیت مطلوبی به نمایش بگذارد؛ البته اگر جزئیات از اهمیت بالایی برخوردار است؛ بایستی از آن در تاریکی مطلق استفاده کنید. کلیدی که در سمت راست پروژکتور قرار دارد، تغییر نسبت ابعاد در سه حالت از پیش تعیین شده را می دهد.

طول عمر لامپ این دستگاه 20000 ساعت است و فوکوس دستگاه به‌صورت دستی انجام می‌شود.این دستگاه می‌تواند از طریق درگاه‌های micro-HDMI و microUSB که از MHL پشتیبانی می‌کند، محتوا را از منبع خارجی دریافت و پخش کند. البته به یاد داشته باشید که گوشی موبایل تبلت و … باید از MHL پشتیبانی کنند. باتری پروژکتور GoProjector ظرفیت 1850 میلی آمپر ساعتی دارد و از نوع لیتیوم-یونی است؛ این باتری می‌توانید به مدت 100 دقیقه محتوا پخش کند.

نتیجه‌گیری

پروژکتور GoProjector با ابعاد جمع‌وجوری که دارد برای افراد همیشه در حال حرکت مناسب است که می‌خواهند از گوشی موبایل، تبلت و … محتوای خود را پخش کنند؛ البته لزوم پشتیبانی MHL را فراموش نکنید؛ و از سوی دیگر برای افرادی گزینه‌ی ایدئالی محسوب می‌شود که دوربین ورزشی GoPro 2, 3, 3+ یا 4 دارند، چون این پروژکتور به کابلی مجهز شده است که می‌تواند در کسری از ثانیه به چنین دستگاه‌هایی وصل شود. شدت روشنایی این دستگاه برابر با50 لومن است  که در همراهی با رزولوشن 480 × 640 پیکسل و کنتراست 1000:1 می‌تواند تمامی نیازهایتان را از یک پروژکتور به نحو احسن برطرف کند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
VP31

مشخصات

مدل
A5
وزن (بدون جعبه)
170 گرم
ابعاد(قاب)
1.4*7*13 سانتی متر
اقلام همراه
مبدل Miro HDMI , کابل تبدیل HDMI به USB , کابل USB , کابل HDMI به Mini HDMI
رزولوشن
800×480
بلوتوث
ندارد
وای فای
ندارد
نمایش متون فارسی
ندارد
لنز
DLP
تصویر خروجی
6 تا 60 اینچ
پورت ورودی
Micro HDMI و MHL
پورت خروجی
Micro USB
بلندگو
دارد
شدت روشنایی
50 لومنس
کنتراست
1000:1
لامپ تصویر
LED با عمر بیش از 20 هزار ساعت
ویژگی خاص
امکان اتصال به گوشی ، اندروید باکس ، لپ تاپ و...
نظرات
بدون نظر

افزودن نظر جدید

  • ارزش خرید :
  • امکانات :
  • سهولت استفاده:
  • طراحی و ظاهر:
  • نوآوری:
  • کیفیت ساخت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

مشخصات کلی

مدل
A5

مشخصات صفحه نمايش

رزولوشن
800×480

مشخصات ظاهری

وزن (بدون جعبه)
170 گرم
ابعاد(قاب)
1.4*7*13 سانتی متر
اقلام همراه
مبدل Miro HDMI , کابل تبدیل HDMI به USB , کابل USB , کابل HDMI به Mini HDMI
لنز
DLP

مشخصات فنی

تصویر خروجی
6 تا 60 اینچ
پورت ورودی
Micro HDMI و MHL
پورت خروجی
Micro USB
شدت روشنایی
50 لومنس
کنتراست
1000:1
لامپ تصویر
LED با عمر بیش از 20 هزار ساعت

امکانات

بلوتوث
وای فای
نمایش متون فارسی
بلندگو
ویژگی خاص
امکان اتصال به گوشی ، اندروید باکس ، لپ تاپ و...

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری