ساعت هوشمند THOR S

شناسه کالا: SW82
برند:
دسته بندی : ساعت هوشمند

ویژگی های محصول :

ساعت هوشمند زیبلاز تور اس : شوالیه خشن همه فن حریف !

  • صفحه نمایشگر سوپر آمولد
  • دوربین 5 مگاپیکسلی
  • کیفیت ساخت بدنه عالی تمام فلزی
  • دارای سیستم عامل اندروید 5.1
  • 16 گیگ حافظه داخلی
  • پردازنده قوی جهت اجرای برنامه های اندرویدی
دوست داشتن0
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
موجود شد به من اطلاع بده
توضیحات

ساعت هوشمند THOR S برادر بزرگ تر خانواده ZEBLAZE

 تجربه موفق فروش ساعتهای با برند معتبر در گجت سنتر به خصوص ساعت هوشمند مدل قبلی کمپانی زیبلز (THOR)  گجت سنتر را بر آن داشت تا به معرفی ساعت جدیدتر و بسیار با کیفیت  THOR S بپردازیم: در ابتدای امر نحوه بسته بندی بسیار زیبا این ساعت باعث شده که بتوان به عنوان یک هدیه بسیار ارزشمند برای یک خانوم و یا آقا حساب کرد در وهله دوم جنس فیزیکی بدنه که حالت اسپرت و در عین حال محکمی دارد به آدمی حس اطمینان خاطر از جنس داده و با لمس آن استیل مشکی با کیفیتی را میتوان تشخیص داد .شارژر مغناطیسی دفترچه و آچار هم از محتویات دیگر بسته است که به طور زیبایی در جعبه استتار شده .بعد از روشن کردن ساعت اولین چیز که شما را غافلگیر میکند کیفیت صفحه نمایشگر سوپر آمولد هست که بهترین کیفیت را داراست همینطور اندروید 5.1 آن نیز کمک کرده برنامه ها بهتر روی ساعت اجرا شود . با دوربینی که رو به روی صورت شما قرار میگیرد و میتوانید از خودتان سلفی بگیرید !

سیم کارت مورد استفاده در ساعت هوشمند THOR S زیبلز ، نانو بوده و قابلیت استفاده از سیم کارت را برای برقراری تماس و اینترنت 3G داراست.

ZEBLAZE THOR S

سنسورهای کالری متر قدم شمار و ضربان قلب و همینطور قطعه GPS داخلی با 16 گیگ حافظه داخلی و دوربین 5 تقریبا" چیزی کم نگذاشته و با یک سی پی یو قوی و امکان اتصال به اینترنت و نصب انواع بازی و برنامه واقعا یک گجت دوست داشتنی در بین ساعتهای هوشمند هم رده خود است .امکان تغییر بک گراند و صفحه ساعت امکانی است که هر آدم تنوع طلبی را راضی میکند شما در نظر بگیرید که به منبعی از 100 ها بک گراند متنوع و باکیفیت دسترسی دارید و با تغییر آن هر روز یک ساعت جدید میپوشید و پس از مدتی دلزده نمیشوید !

شاید نقطه قوت زیبلز THOR S  صفحه سوپر آمولد با کیفیت در برابر ظاهر نسبتا خشن آن باشد که سیمای اسپرت و جنگجو دارد و با 3 دکمه برآمده یکی برای روشن و خاموش نمودن یکی به عقب رفتن در منو ها و یکی هم برقرای تماس توانسته از این ظاهر اسپرت برای کارهای کلیدی ساعت استفاده کند شاید این ساعت رقیب جدی برای ساعت با استایل و شیک و مردانه فاینو X5  باشد که تمام قد رو به روی این جنگجوی خشن ایستاده و با ظاهر اتو کشیده و بند چرمی لبخند میزند !

بند سیلیکونی محکم و ضد حساسیت ، سگک مقاوم فولادی خیالتان را از بابت باز شدن و پاره شدن بند راحت میکند ولی باز با این حال بایستی مواظب برخورد اشیای بسیار برنده مانند کاتر و تیغ با بند باشید . سنسور مورد استفاده در ساعت برای ضربان قلب سنسور سامسونگ میباشد که دقت زیادی دارد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
SW82
نظرات
بدون نظر

افزودن نظر جدید

  • ارزش خرید :
  • امکانات :
  • سهولت استفاده:
  • طراحی و ظاهر:
  • نوآوری:
  • کیفیت ساخت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری