دستبند هوشمند P2 Bracelet Smart Band

شناسه کالا: SW64
برند:
دسته بندی : ساعت هوشمند

ویژگی های محصول :

ساعت و دستبند هوشمند کالود مدل P2 Bracelet 

  • بدنه استیل و رنگ دائمی و مقاوم
  • ضد آب و دارای بند سبک و سیلیکونی 
  • دارای سنسور فشار خون ضربان قلب قدم شمار
  • سنسور چرخش مچ دست . دارای ویبراتور 
  • نرم افزار قوی قابل نصب روی اندروید و اپل
  • باتری بادوام 4 تا 5 روزه در حالت کار و 10 تا 15 روز در حالت استندبای 

دوست داشتن0
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
موجود شد به من اطلاع بده
توضیحات

معرفی و بررسی اسمارت بند - مچ بند Kaloud P2 -

Kaloud P2  (ساعت هوشمند مکیبس مدل P2 ) همانند ساعت هوشمند inchor L16 یکی از بهترین و معتبر ترین اسمارت بند های موجود در بازار دیجیتال و گجت های روز است و هم از جنبه زیبایی و هم کارایی مورد استفاده خانم ها و اقایان علاقه مند به گجت و تکنولژی میباشد . در خصوص زیبایی ، فریم استیل و محکم .. با صفحه مربعی لبه گرد طرح فشن و نویی را ارائه داده است برند kaloud  همواره در ارائه کالاهای خود اعم از p1 - p2 , p5  همواره به امکانات بیشتر با طرح متفاوت تر اهمیت داده است لذا از پردازنده قوی Dialog DA14580 استفاده کرده و صفحه با تکنولوژی OLED میباشد که مصرف باتری را کم کرده و تا 4 الی 5 روز در حال کار دوام باتری را افزایش بخشیده ...تکنولوژی شارژ از نوع کابلهای آهن ربایی با پین بوده که برای ساعتهای هوشمند ضد آب گزینه مناسبی است . همینطور سنسورهای دوآل (دوتایی) اندازه گیری فشار خون بصورت پوستی و ضربان قلب و پایش خواب بسیار خوب عمل میکند البته برای بالا بردن دقت فشار خون میتوان یک فشار خون با دستگاه خانگی(جیوه ای)  گرفت و با نرم افزار آن را بهینه کرد و مچ بند p2 را با آن سینک کرد .

از دیگر توانایی های این ساعت هوشمند (KALOUD P2 ارتباط بلوتوثی ورژن چهار با گوشی شماست که اطلاعات شما را سینک مینماید مانند قدم شمار کالری سوخته شده ...مسیر پیموده شده روی نقشه گوگل آلارم بیدار باش ... هشدار زیاد نشستن و بسیار از امکانات دیگر که سعی شده در جعبه گشایی دستبند P2 در ذیل همین صفحه توضیح داده شود ...



یکی از نقاط قوت بسیار بارز این ساعت هوشمند (اسمارت بند ارزان) جعبه بسیار شکیل و ارزشمندی است که به همراه کیفیت بالای بدنه و بند ... در همان نگاه اول شما را شگفت زده خواهد نمود . و قابل هدیه دادن برای خانم ها و آقایان را دارد .. از نکات مهم آن این است که اکثر دستبنده ای هوشمند در هنگام دست شستن آسیب پذیر هستند ولی دستبند (مچ بند هوشمند) P2  ضد آب بوده و باداشتن استاندارد بین المللی IP67  خیال شما را از این بابت راحت نموده است .. 

این دستبند هوشمند ارزان قیمت و با کیفیت در رنگهای طلایی مشکی و نقره ای (رنگهای فریم) عرضه میگردد که رنگ طلایی آن حالت لاکچری داشته و رنگهای نقره ای و مشکی پرفروش میباشند در خصوص رنگ بند هم دو رنگ بند مشکی و خاکستری تیره قابل انتخاب از سایت گجت سنتر میباشد . برای دانلود نرم افزارهای اپل و اندروید از دو بارکد ارائه شده میتوانید اقدام فرمایید .


همچنین مچ بند ارزان قیمت p2 بصورت عمده در تعداد بالا بفروش میرسد

***یک هدیه تبلیغاتی مناسب برای شرکت های تبلیغاتی در نمایشگاهها و تقدیر از مدیران*** 

برای خرید عمده با ما تماس بگیرید 02128424303


ویدئو آنباکس (جعبه گشایی) دستبند هوشمند kaloud P2 :


ادامه مطلب
جزئیات محصول
SW64
پیوست‎ها
نظرات
بدون نظر

افزودن نظر جدید

  • ارزش خرید :
  • امکانات :
  • سهولت استفاده:
  • طراحی و ظاهر:
  • نوآوری:
  • کیفیت ساخت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری