گیرنده دیجیتال MyGica Mini HD TV USB T119

شناسه کالا: RCV32
برند:
دسته بندی : فروشگاه گجت

ویژگی های محصول :

گیرنده دیجیتال MyGica T119 دارای توانایی نصب روی کامپیوتر و لپ تاپ با اتصال به پورت USB 2.0 با هر سیستم عاملی!

  • دارای توانایی Time Shifting
  • سازگار با نرم افزار  Total Media
  • ابعاد کوچک و امکان حمل و نصب آسان  
  • گیرندگی بالا و توانایی دریافت و نمایش کانال های دیجیتال بدون نیاز به اینترنت 
دوست داشتن0
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
موجود شد به من اطلاع بده
توضیحات

بررسی گیرنده دیجیتال MyGica Mini HD TV USB T119

  گیرنده دیجیتال مای جیکا T119 دارای ابعاد کوچک 2x5x0.8 سانتی متر و نصب آسان می باشد . این محصول جدید با استفاده از پورت USB2.0  به انواع کامپیوتر و لپ تاپ با هر سیستم عامل windows متصل می گردد. T119 توانایی دریافت و نمایش کانال های دیجیتال بدون اینترنت و با گیرندگی بالا را دارد.این گیرنده دیجیتال از تمام سیستم های عامل مانند  XP  ، 7 ، 8 ، 8.1 ، 10    پشتیبانی و امکان نصب روی تمام نسخه های ویندوز 32 و 64 بیتی را دارد.

MyGICAt119-06

Total Media نرم افزاری کامل برای گیرنده های دیجیتال تحت سیستم عامل ویندوز مانند مای جیکا T119 می باشد. امکانات این نرم افزار عبارتند از  اطلاعات برنامه ها (EPG)  ، زمان بندی (Schedule)  ، کیفیت بالای ضبط برنامه ها و انتقال آنها بر روی DVD ،  دریافت و نمایش کانال های HD ، عکس برداری از تصاویر در حال پخش ، Time Shifting ، ویرایش کانال ها  و  توانایی های بسیار دیگر . 

MyGica-T119-07

با استفاده از اطلاعات برنامه ها (EPG) میتوانید از نام برنامه ، زمان پخش و اطلاعات دیگر شبکه های دیجیتال باخبر شوید.زمان بندی (Schedule) با استفاده از این توانایی برنامه های مورد نظر خود را ضبط کنید و در زمان مناسب تماشا کنید.توانایی Time Shift لحظه های حساس از برنامه های تلویزیونی مورد علاقه شما را باز پخش می کند.

ماجیکا  T119

از توانایی های جالب این گیرنده دیجیتال قابلیت نصب بر روی موبایل و تبلت های اندرویدی و همچنین قابلیت نصب روی کامپیوتر و لپ تاپ هایی با سیستم عامل ویندوز می باشد.کافی است T119 را به وسیله تبدیل (OTG به USB ، Micro USB ) به تبلت و یا موبایل خود وصل نموده و با نرم افزار PADTV HD آنها را به تلویزیون دیجیتال نبدیل کنید.البته موبایل یا تبلت شما باید دارای پردازنده 1.5 گیگاهرتز باشد و از اندروید نسخه 4.1 به بالا و OTG پشتیبانی کند. (این گیرنده بر روی دو موبایل SAMSUNG  S3 , J5 با پردازنده 1.2 نیز نصب می شود.)

مای جیکا T119

تیونر داخلی DVB-2 در گیرنده دیجیتال MyGica Mini HD TV USB T119 این امکان را به شما می دهد که بدون نیاز به اینترنت و با استفاده از امواج دیجیتال ، تمام شبکه های دیجیتال حتی شبکه های HD را روی موبایل و تبلتی که مجهز به پردازنده Dual Core 1.5 GHz یا قوی تر و سیستم عامل اندروید 4.1 یا بالاتر و پورت OTG باشد ، مشاهده نمایید.

مای جیکا T119-09

قابلیت های نرم افزار رایگان PADTV HD و قابل دانلود از طریق Google Play در گیرنده دیجیتال MyGica T119 عبارتند از : EPG و ضبط برنامه ها.

مای جیکا گیرنده دیجیتال T119

 

گیرنده دیجیتال MyGica T119 فاقد ریموت کنترل می باشد . اول به دلیل اینکه هنگام استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ به سیستم خود نزدیک هستید و برای تغییرات نیازی به ریموت ندارید .دوم اینکه ریموت کنترل گیرنده های دیجیتال USB در ویندوز های بالاتر از XP کارائی ندارد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
RCV32

مشخصات

مدل
Mini HD TV USB T119
اقلام همراه
آنتن رومیزی آهن ربایی ، CD نرم افزار
رقبای مشابه
گیرنده دیجیتال MINI USB
نظرات
بدون نظر

افزودن نظر جدید

  • ارزش خرید :
  • امکانات :
  • سهولت استفاده:
  • طراحی و ظاهر:
  • نوآوری:
  • کیفیت ساخت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

مشخصات کلی

مدل
Mini HD TV USB T119

مشخصات ظاهری

اقلام همراه
آنتن رومیزی آهن ربایی ، CD نرم افزار

سایر ویژگی‌ها

رقبای مشابه
گیرنده دیجیتال MINI USB

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری