Zero تلفن چینی ۸ هسته‌ی و ۶.۴ میلی‌متری

اخیرا گوشی هوشمندی جدیدی با نام zero در شرکت کمتر شناخته شده‌ی UMi متولد شده است.اولین مورد فوق‌العاده در باره Zero، ضخامت بسیار کم این دستگاه است که تنها ۶.۴ میلی‌متر است. صفحه نمایش ۵ اینچی دستگاه از رزولوشن ۱۰۸۰p پشتیبانی می‌کند و پنل آن نیز از نوع سوپر آمولد است. ابعاد بدنه گوشی ۱۳۷.۴ در ۶۶.۳ میلی‌متر است. این تلفن با دو لایه گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود (جلو و عقب)، فریم دستگاه فلزی است و طراحی خاص UMi نیز بر تار و پود گوشی، نقش بسته‌ است.

Zero تلفن چینی

در بخش سخت افزار پردازنده ۸ هسته‌ای مدیاتک مدل MT6592T نقش قلب تپنده گوشی را بازی می‌کند. مقدار حافظه رم ۲ گیگابایت است. بر خلاف مدل استاندارد MT6592، مدل پردازنده به کار رفته در این گوشی از نوع MT6592T است که امکان تنظیم بر روی فرکانس‌های بالاتر را فراهم می‌کند، به همین دلیل ۲ گیگاهرتز با معماری Cortex-A7 (هر ۸ هسته) را در تلفن Zero شاهد هستیم. پردازنده گرافیکی ۷۰۰ مگاهرتز Mail 450، دوربین ۱۳ مگاپیکسل در عقب با گشادی لنز f/1.8 (ساخت سونی) و فلش دوگانه LED، دوربین جلو ۸ مگاپیکسل ساخت سونی، اندروید ۴.۴ کیت‌کت و باتری ۲۴۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع از دیگر مشخصات و ویژگی‌های گوشی هوشمند Zero است.

zerod

قیمت رسمی Zero از شرکت چینی UMi برای نسخه ۱۶ گیگابایتی تنها ۲۲۹ دلار است. البته این قیمت هنوز به تثبیت نرسیده و باید صبر کرد تا مقدار تقاضا برای این دستگاه مشخص شود، اما فعلا قیمت پیش‌فروش Zero در چین همین مقدار است.

Zero تلفن چینی ۸ هسته‌ی و ۶.۴ میلی‌متری

 

منبع PHONEARENA

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.