SanDisk کارت ۵۱۲ گیگا بایتی Extreme PRO

امروزه با دوربین های ۴K که عرضه می شود ضروری است که یک کارت حافظه با ظرفیت بالا در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم تمام این اطلاعات را ذخیره کنیم. با توجه به اینکه برای عکاسان حمل چند کارت با ظرفیت بالا غیر معمول نیست، در حال حاضر SanDisk کارت جدیدی را اعلام رسمی کرده است که حتماً کار فیلمبرداران را بیش از پیش آسانتر خواهد کرد.

این شرکت برای اولین بار کارتی با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت را عرضه می کند که نیم ترابایت از آن در یک تراشه به اندازه ی تمبر پستی جای داده شده است. با دوربین هایی که می توانند هم زمان از دو کارت پشتیبانی کنند شما می توانید فضای ذخیره سازی به اندازه ی یک ترابایت را در دسترس داشته باشید.

Extreme PRO sandisk_512gb

 

کارت ۵۱۲ گیگابایتی Extreme PRO UHS-I SDXC دارای سرعت نوشتن ۹۰ مگابایت در ثانیه و سرعت خواندن ۹۵ مگابایت در ثانیه می باشد که برای ضبط با کیفیت ۴K و یا نرخ فریم بالا کافی است. این کارت ضد حرارت، ضد ضربه، ضد آب و ضد اشعه ایکس است و به طور معمول همراه با گارانتی مادام العمر عرضه می شود و از نرم افزار بازیابی اطلاعات RescuePRO Deluxe نیز برخوردار می باشد.

متاسفانه، همه ی ابزار ذخیره سازی با ظرفیت بالا ارزان نیستند، به طوری که قیمت این کارت ۵۱۲ گیگابایتی ۷۹۹٫۹۹ دلار می باشد. اما اگر شما از آن دسته افراد هستید که دوربینتان گران قیمت است و می خواهید برای بالا رفتن سرعتش هرچه قدر که باشد هزینه کنید بدانید که این کار ارزشش را دارد.

منبع : gsmarena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.