Action Cam اچ‌تی‌سی

اچ‌تی‌سی دوربین فیلم برداری یا به بیان بهتر اکشن‌کم خود را با با نام RECamera برای رقابت با محصولاتی چون GoPro و اکشن کم سونی معرفی کرد. براساس اطلاعات منتشر شده این اکشن‌کم قادر است تا در شرایط مختلفی به انجام وظیفه بپردازد. با توجه به اطلاعات منتشر شده، انتظار می‌رود این دوربین در مراسم ۱۶ مهر توسط اچ‌تی‌سی معرفی شود.
RECamera دارای کاربری بسیار ساده‌ای است و می‌توان با در شرایط مختلفی از آن استفاده کرد که از جمله‌ی آن باید به قابلیت اتصال آسان، فیلم‌برداری با دست و همچنین امکان ضبط ویدئوهای حرکت آهسته اشاره کرد. تصاویر منتسب به این دوربین توسط یکی از کاربران در Reddit منتشر شده و همانطور که در تصاویر نیز مشخص است، این دوربین دارای پوششی پلاستیکی است.

Action Cam HTC

هنوز مشخص نیست که اکشن‌کم اچ‌تی‌سی با چه قابلیت‌هایی روانه‌ی بازار خواهد شد تا قادر به رقابت با محصولی چون GoPro باشد، هرچند به گواه تصاویر می‌توان سایز بسیار کوچک این محصول را به‌عنوان برگ برنده‌ی اچ‌تی‌سی برای دوربینش یاد کرد. همچنین باید به قابلیت ضدآب بودن این دوربین نیز اشاره کرد که با توجه به فرم‌فکتور این دوربین، حمل آن در آب بسیار ساده‌تر به‌نظر می‌رسد. اچ‌تی‌سی در تاریخ ۸ اکتبر یعنی ۱۶ مهرماه مراسمی را در شهر نیویورک برگزار خواهد کرد که به‌‌‌احتمال فراوان RECamera یکی از محصولات معرفی شده خواهد بود.

Action Cam اچ‌تی‌سی

نکته‌ی جالب توجه در این مورد تولید یک دوربین توسط اچ‌تی‌سی است. شاید بسیاری از کاربران در انتظار عرضه‌‌ی نسخه‌ای از اچ‌تی‌سی وان ام۸ به‌همراه دوربین قوی تری باشند، اما آنگونه که به‌نظر می‌رسد نباید در آینده‌ی نزدیک شاهد عرضه‌ی این تلفن‌هوشمند به بازار باشیم.
منبع : زومیت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.