۱۵ گجت سال ۲۰۱۵(قسمت دوم )

ال‌جی G4ال‌جی G4
تاریخ عرضه : می ۲۰۱۵
ال‌جی G4 نسل تکامل یافته سری G ال جی میباشد که سعی کرده در کیفیت دوربین و لرزش گیر تصویری خود که به وصورت لیزری بود تغییرات مثبتی صورت دهد در یک جمله خلاصه ال جی نسل ۴ سری جی به دنبال ۱- قیمت پایین تر ۲- عمرباتری بیشتر ۳- طراحی ضد آب ۴- اندروید جدید و چیپست ۶۴ بیتی خواهد بود.

  ال‌جی G4

اچ‌تی‌سی وان M9
تاریخ عرضه : اوایل مارس ۲۰۱۵
Htc m9 نسل جدید m8 که همه ما آن را به عنوان یک غول فلزی زیبا میشناسیم میباشد m8 توانست اچ تی سی را با طراحی خوب خود متحول کند حالا m9 چه چیزی در چنته دارد؟
۱- Snapdragon 805 processor with a clock speed of 2.7 GHz چیپست
۲-RAM of 3GB and comes with 64GB as well as 128GB variants رم
۳- اندروید Android 5.0 Lollipop
۴- بدنه با کیفیت با ضخامت ۷ mm

اپل ipad pro ۱۲ اینچی

اپل ipad pro ۱۲ اینچی
تاریخ عرضه : بهار ۲۰۱۵
نیاز به بازار اپل بازان به داشتن یک آی پد با قابلیت موتلی تسکینگ (ویندوز) و بزرگتر بودن صفحه نمایش شاید انگیزه ای برای تولید این ایپید بزرگ اپل باشد ..همواره اپل کوشیده تا از بهترین قطعات و تکنولوژی برای تولید محصولات خود استفاده کند.

سامسونگ گلکسی S6

سامسونگ گلکسی S6
تاریخ عرضه : اوایل مارس ۲۰۱۵
سامسونگ در هنگام معرفی گلکسی S5 با انتقادهایی جدی در طراحی تکراری آن مواجه شد که سامسونگ را احتمالا مجبور به ن آوری در s6 خواهد کرد
با ورود شرکت های نوظهور چینی و قلدرهای صنعت تولید گجت های تلفن همراه سامسونگ امپراطوری خود را رفته رفته از دست میدهد
لذا در تولید تلفن جدید خود اعلام کرده تحولی را در تلفن های خود ایجاد خواهد کرد این شرکت سال آینده گلکسی S6 را معرفی می‌کند و شایع است که سامسونگ تحت پروژه ای با نام رمز Project Zero تعریف جدیدی از طراحی پرچمداران اش ارائه می‌کند.
سام‌موبایل، وبسایت نزدیک به سامسونگ از وجود رزولوشن QHD، اسنپ دراگون ۸۱۰، رم سه گیگابایت و دوربین ۱۶ یا ۲۱ مگاپیکسلی در گلکسی S6 سخن به میان آورده و از سوی دیگر بعضی از آنالیزورهای بازار نیز سیاست استفاده از صفحه نمایش‌های انحنادار را که با نوت Edge آغاز شد، در پرچمدار بعدی سامسونگ ادامه‌دار دانسته‌اند.

سامسونگ گلگسی نوت ۵

سامسونگ گلگسی نوت ۵
تاریخ حدسی معرفی : اوایل سپتامبر ۲۰۱۵
ما شاید هنوز به نوت ۴ سامسونگ عادت نکرده ایم که شرکت پیشتاز در نوت که بی رقیب در این زمینه است مارا به نوت ۵ وعده می دهد گلکسی نوت ۵ یک شاهکار از رزولوشن بالا صفحه ۵٫۹ اینچی و spen بسیار حساس به فشار دست و منطبق بر نوشتار دست خواهد بود و تجربه یک نوشتن عالی را با چیپ ۶۴ بیتی خواهید داشت.

 اپل واچ i-watch

اپل واچ i-watch
زمان حدسی معرفی : بهار سال ۲۰۱۵
برای طرفدارن اپل انتهای وفاداری معنایی ندارد شاید جای خالی یکی از مهمترین گجت های این روزهای اپل ، اپل واچ بوده که وفادارانش حاضرند بیش از ۳۵۰ دلار پول پای آن خرج کنند ! و البته این گجت که حالت مد و فشن آن هم جنبه مهمی خواهد داشت ممکن است تا قیمت های گزاف تری نیز برسد …از خدا میخواهیم به طرفداران اپل صبر جزیل عطا بفرماید!

آیفون ۶s و ۶s پلاس

آیفون ۶s و ۶s پلاس
تاریخ حدسی معرفی : اواسط سپتامبر ۲۰۱۵
هیچکس بعید نمی داند که گوشی معرفی شده اپل در ۲۰۱۵ نامش همراه با یک S خواهد بود ..پس از استقبال خوب از آیفون ۶ و رکورد شکنی فروش آن انتظار میرود در ۲۰۱۵ میلادی گوشی هایی از همین نوع با نام ۶s و ۶s پلاس و با پردازنده قویتر و احتمال زیاد جنس بدنه مقاوم تر به بازار بیاید به هر حال اپل باید نیم نگاهی به دیگر رقبای خود داشته باشد و ایراداتی نظیر دوربین و جنس بدنه ضعیف خود را که در پلاس شاهد بودیم رفع نماید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.