۱۵ گجت سال ۲۰۱۵(قسمت اول )

وان پلاس وان ۲

وان پلاس وان ۲
برای خبر خوانهای گجت سنتر عرض میکنیم که : شرکت چینی وان پلاس در سال ۲۰۱۳ تاسیس گردید …اعلام شده که این شرکت تولید کننده گوشی تلفن همراه که توسط معاون شرکت oppo تاسیس گردیده زیر مجموعه oppo بوده ، در عین حال این شرکت استقلال خود را از شرکت oppo اعلام داشته است.

تاریخ انتشار این گجت : آوریل ۲۰۱۵
ظهور وان پلاس وان در اوایل سال ۲۰۱۴ یک پدیده بود به علت اینکه با توجه به مشخصات فنی این گوشی که پرچمدار این شرکت بود قیمتی در حدود یک گوشی معمولی را داشت .سیاست فروشی که این شرکت برای گوشی خود اعلام کرده بود مبنی بر فروش ثبت نامی و همراه با دعوت نامه ! بود و مشتریان را نتوانست راضی کند ولی با این حال ۵۰۰ هزار دستگاه را توانست بفروش برساند و درصدد رساندن این رقم به ۱ میلیون دستگاه میباشد.

موتو ایکس شرکت موتورلا ورژن ۲۰۱۵

موتو ایکس شرکت موتورلا ورژن ۲۰۱۵
در سال ۲۰۱۱ میلادی شرکت بزرگ گوگل اعلام کرد که با پرداخت مبلغ ۱۲٫۵ بیلیون دلار به شرکت موتورولا ، موتورولا موبیلیتی را خریداری کرده است ! این خبر باعث رشد بسیار زیاد سهام این شرکت گردید ۶۳٪ افزایش نسبت به سال ۲۰۱۱ !
تاریخ انتشار : سپتامبر ۲۰۱۵
تولید موتو ایکس توسط موتورولا در سال ۲۰۱۳ فصل جدیدی را برای این شرکت، تحت لوای کمپانی بزرگ گوگل رقم زد. موتو ایکس اگرچه از لحاظ تکنیکی دارای قابلیت‌های منحصر به فردی نبود، ویژگی‌هایی چون انتخاب دلخواه رنگ و حتی جنس کاور پشتی اسمارت فون توجه قشری از بازار را به سمت خود جلب کرد.
سال ۲۰۱۴ هم سال تحول این شرکت بود .گوگل و موتورلا مشخصات سخت افزار گوشی های خود را بالا بردند و سعی کردند مزایای نرم افزاری خود را حفظ کنند و رویداد بزرگ دیگ اینکه موتورولا توسط لنوو خریداری شد ! در این قرارداد معامله ذکر شده که تکنولو‍ژی موتورلا به لنوو داده شود و گوگل همچنان صاحب پتنتهای خود میباشد
شرکت لنوو تا پیش از خرید موتورولا به رتبه چهارم فروشندگان اسمارت فون دنیا رسیده بود و اتمام خرید موتورولا آن را به رتبه سوم از جدول پرفروش‌ترین گوشی ها رساند ، رتبه ای که با اقتدار شرکت شیائومی همراه بود .
مدیر شرکت لنوو اعلام کرده که نام موتورولا را نگه می دارد ولی با توجه به اقتضای بازار از این برند استفاده میکند .

مایکروسافت لومیا ۲۰۲۰

مایکروسافت لومیا ۲۰۲۰
در سال ۲۰۱۳ نوکیا قسمت تولید گوشی های تلفن همراه خود را به مایکرو سافت واگذار کرد که باعث رشد ۴۵ درصدی سهامش گردید ..اما این تغییر بزرگ که به حذف نام نوکیا منجر شد تغییر بزرگی در گوش های این شرکت صورت نداد و مایکروسافت سعی میکند با استراتژی گرفتن بازار میانه و پایین کارش را به پیش ببرد .
تاریخ انتشار گوشی : بهار سال ۲۰۱۵
این گجت از آخرین چیپست های اسنپ k سال ۲۰۱۵ استفاده میکند بعلاوه سیستم عامل این گوشی احتمالا نسخه جدید ویندوز فون ۸٫۱ خواهد و از تکنولوژی pure view (تکنولوژی انحصاری برای بالابردن کیفیت عکس ) استفاده خواهد شد.

آمازون کیندل فایر ۲۰۱۵

آمازون کیندل فایر ۲۰۱۵
تاریخ معرفی: آخر سپتامبر ۲۰۱۵
تبلت ‌های کیندل فایر آمازون توانسته با عملکردی بسیار خوب یک رقیب برای تبلت‌های اندرویدی سامسونگ مبتنی بر اندروید تبدیل شود.
احتمال دارد آمازون تصمیم به کارگیری یک صفحه نمایش بزرگ‌تر در ورژن بعدی این تبلت دارد.
همواره کیفیت خوب دستگاه های آمازون نوید استقبال خوبی از این تبلت را دارد .
قیمت پایین کیندل رمز پیشی گرفتن از رقبا برای آمازون است.

موتورولا موتو جی (نسخه ۲۰۱۵)

موتورولا موتو جی (نسخه ۲۰۱۵)-زمان احتمالی معرفی: سپتامبر سال ۲۰۱۵
یک گجت دیگر از موتورولا به نام موتو جی که در سری میانی جدول امکانات و قیمت قرار داشت
به احتمال زیاد عمر باتری و کیفیت بهبود یافته و سری جدید چیپست های اسنپ دراگون ۶۴ بیتی احتمال استفاده در این گجت وجود دارد.

مایکروسافت سرفیس پرو ۴

مایکروسافت سرفیس پرو ۴- زمان معرفی: ماه می ۲۰۱۵

در مورد سرفیس های مایکروسافت باید بگوییم ، غیر از سرفیس پرو ۳ دیگر سرفیس پرو ها ی این شرکت چنگی به دل بازار نزد .
اما آینده ای که بتوانیم با تبلتهای مایکروسافت همان ویندوز دسکتاپ را اجرا کنیم دور نیست !‌
” معتقدیم که این نسل از تبلت ها در صورت سرعت پیشرفت تکنولوژی به سرعت جای دیگر تبلت های اندرویدی و آی او اس را خواهد گرفت “.گجت سنتر
بایستی منتظر شویم و ببینیم این ژنرال مایکروسافت در نبرد خود چطور عمل میکند ؟

سونی اکسپریا Z4

سونی اکسپریا Z4
زمان احتمالی معرفی: اواخر فوریه ۲۰۱۵
سونی یکی از با کیفیت ترین برند های تولید کننده زمانی که دید در نبرد با بی کیفیت های بازار توان رقابت قیمتی ندارد از عرصه تولید کمی پا عقب کشید سونی که باشعار هر شش ماه یک پرچمدار آمده بود
هم اکنون احتمال دارد تا یکسال هم پرچمداری معرفی نکند
قطعات سونی z4 بایستی از اسنپ دراگون شصدوچهار بیتی هشتصدو ده استفاده نماید و مثل همیشه بهترین کیفیت را داشته باشد شاید رزولوشن در نظر گرفته برای این گجت سونی که از نوع QHD میباشد کار را برایش سخت کند ولی سابق بر این عمر باتری گجت های سونی مثال زدنی بود.

شیائومی Mi5

شیائومی Mi5 – زمان احتمالی معرفی: جولای ۲۰۱۵
شیائومی شرکت تازه از راه رسیده ای است در بازار گوشی های هوشمند تلفن همراه طوفانی به پا کرده این شرکت ۴ ساله ! مقام چهارم رو در جدول پرفروشترین تلفن های هوشمند عجیب تر اینکه این ستاره هنوز فروش خود را در آمریکا آغاز نکرده است .فروش این اژدهای چینی ۱۷ میلیون در آسیا بوده است.).
برگ برنده شیائومی در استراتژی فروش و قیمت پایین آن است که قطعات بکار رفته در گجت Mi4 آن از بهترین ها بوده و این شرکت خطری برای برندهای قدیمی محسوب میشود باید منتظر Mi5 باشیم …

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.