کیبرد پروانه ای جایگزین کیبرد و موس گیک ها

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که تا چه حد می توان یک کیبرد QWERTY را بهبود بخشید؟ به نظر می رسد یک نفر این فکر را کرده است. کیبرد جدیدی که جسی وینسنت بر پایه این فکر طراحی کرده به شدت جالب است. یک طراحی مملو از تکنولوژی برای ابزارهای آینده. کیبرد او به نام Keyboardio با ظاهری به شکل پروانه و طوری طراحی شده که بیشترین نقطه قوتش دسترسی به کلید های مهم با شست های دو دست است.

به علاوه در طراحی این کیبرد به بیشترین اصول ارگونومیک توجه شده است. در این کیبرد، کلید های Control ،Alt ،Delete و Shift، زیر شست دست های کاربر طراحی شده اند. همچنین یک کلید جدید تحت عنوان Function نیز زیر این کلیدها قرار داده شده که می تواند امکانات بیشتری را تقریبا به تمامی کلید های کیبرد بدهد.

 کیبرد پروانه ای -01

به گفته آقای وینسنت او آزمایشات زیادی برای استفاده از این کیبرد به جای موس نیز انجام داده است. با کمک کلید Function و کلید های WASD می توان نشانگر موس را به هر نقطه ای که لازم باشد پرتاب کرد. با استفاده از این قابلیت کاربران می توانند با کمک انگشتان دست، نشانگر موس را به شکلی کاربردی حرکت دهند.

او می پذیرد که کیبردش احتمالا چندان ابزار موفق و پرفروشی نخواهد بود اما حداقل جذابیت کافی را برای گیک های بسیاری خواهد داشت. شما آنقدر گیک هستید که بخواهید یک کیبرد پروانه ای داشته باشید؟

منبع : دیجیاتو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.