همه چیز درباره پاور بانک (قسمت سوم)

تکنولوژی Power IQ انکر

 

احتمالا متوجه این مسئله شده اید و هر بار این سوال در ذهن شما به وجود آمده است که چرا تلفن همراه شما با برخی شارژر ها و یا درگاه های شارژ سریع تر و با برخی کند تر شارژ می شوند؟

علت این اختلاف آن است که کابل‌های شارژ و شارژرها معمولا برای تنظیمات نوع و مدل خاصی از محصولات طراحی می‌شوند و در عملکرد با دستگاه‌هایی که سازگاری کاملی با تنظیمات آن شارژر ندارند، نمی‌توانند از تمام پتانسیل و توان خود برای اعمال شارژ استفاده کنند و همین امر سبب تاخیر در مدت زمان شارژ تلفن همراه خواهد شد.

باتری های همراه و سایر شارژر های معمولی تنها توانایی شارژ دستگاه های مخصوصی در یک آمپر مشخص را دارند ,تعداد زیادی از تجهیزات هستند که با ولتاژ ۱ آمپر شارژ می شوند و گاهی کمی بیشتر از این مقدار در حالی که اغلب تبلت ها با مقدار ۲٫۱ آمپر شارژ می شوند و … .این می تواند مشکل ایجاد کند زمانی که شما می خواهید ipad خود را شارژ کنید اما شارژری که متناسب با آن باشد را در دسترس ندارید…! انکر این مسئله را باتکنولوژی Power IQ حل کرده است.

با صنعت پیش روی انکر و بهره گیری از تکنولوژی Power IQ در محصولات خود همواره از تطبیق پذیری جهانی وشارژ تمام سرعت بهره مند خواهید شد ,بدون در نظر گرفتن این که از چه دستگاهی استفاده می کنید.

تکنولوژی Power IQ انکر طراحی شده است تا مستقیما در محصولات باتری های همراه یا شارژرهای خانگی یا حتی شارژر های داخل ماشین مستقیما تاثیر بگذارند.تکنولوژی شناسایی هوشمندانه دستگاه شما و رفتار کردن با آن به زبان خودش سبب می شود تا با نهایت سرعت دستگاه شما را شارژ نماید.

به این معنی که هر گاه آیفون خود رابه شارژ متصل کنید ,آن را شناسایی کرده و متوجه می شود که یک آیفون به آن متصل است و درست به مقدار ۱٫۰ آمپر جریان به آن وارد می کند اما اگر آیپد خود را به آن متصل کنید با شناسایی آن ۲٫۱ آمپر جریان را وارد آن می نماید.به این ترتیب از این طریق با حداکثر توان برای اعمال شارژ و انتقال توان به دستگاه شما اقدام می کند.

 powerbank08

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.