هدست های Sulon Q : واقعیتی مجازی و واقعیتی افزوده!

 

با هدست های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بدون سیم Sulon Q و بدون نیاز به یک PC قدرتمند هدست های Oculus Rift و HTC Vive را فراموش خواهید کرد

هدست واقعیت مجازی/ افزوده Sulon Q در واقع هدستی بدون سیم هست که بر خلاف هدست هایی نظیر Samsung Gear که با موبایل کار میکنند این هدست می تواند به قدر کافی قدرتمندانه همچون کنسولی با گرافیک و کیفیت بالا را اجرا نماید.

sulonq01

دلیل آن این هست که مثل هدست واقعیت افزوده هولولنز مایکروسافت، Sulon Q به یک PC و یک پروسسور در داخل دستگاه مجهز شده است که باعث شده که بتواند هر جا که شما بروید همراه شما باشد بدون این که نیاز باشد به یک کامپیوتر جداگانه وصل شود.

هدست Sulon Q  طراحی شده توسط AMD هست و همزمان با پرده برداری از GDC این شرکت در سان فرانسیسکو پرده برداری گردید.

در این هدست از پردازنده AMD FX-8800P استفاده شده است با گرافیک  Radeon R7 که گرافیک AMD ،هسته ای با معماری نسل بعدی به کار گرفته شده است.پردازنده ۴ هسته را اجرا می کند در حالی که این تعداد برای GPU ۸ عدد می باشد. که این به معنی قابلیت اجرای تصاویر با کیفیت بالا می باشد.

از سویی دیگر صفحه نمایش آن ۲۵۶۰ ×۱۴۴۰ OLED هست که این عدد برای هر صفحه نمایش ۱۲۸۰×۱۴۴۰ می باشد. برای صدا ها هدفون هایی با قابلیت پردازش صدای ۳D تهیه شده اند. همچنین برای ارتباطات صدا با میکروفون از تکنولوژی حذف نویز استفاده شده است.

لنز های این هدست در جلوی هدست قرار گرفته است به این منظور که از آن می توان با برنامه های واقعیت افزوده مثل هولولنز ها به خوبی در این هدست واقعیت مجازی استفاده کرد.

sulonq02

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.